Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

De er det faktisk 4 gangen jeg leverer inn, så jeg trenger sikkert ikke kvittering engang...

6370981[/snapback]

Tror jeg har levert mine 5 eller 6 ganger. Er riktignok 2 forskjellige jeg driver å bytter på å bruke, men forsatt alt for mange ganger de har blitt sendt til reprasjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De er det faktisk 4 gangen jeg leverer inn, så jeg trenger sikkert ikke kvittering engang...

6370981[/snapback]

Tror jeg har levert mine 5 eller 6 ganger. Er riktignok 2 forskjellige jeg driver å bytter på å bruke, men forsatt alt for mange ganger de har blitt sendt til reprasjon.

6371000[/snapback]

Kjenner til den ja :whistle::roll::ermm:

Lenke til kommentar

Mine PortaPro ble returnert ureparert, de. Enda jeg sa at det var noe feil med pluggen, testet de, og fant ikke noen feil.

De kunne jo bare ha byttet den, skjønner ikke helt hvorfor men.

Nå skal jeg ødelegge dem skikkelig før jeg sender dem inn igjen :-\

Lenke til kommentar
Mine PortaPro ble returnert ureparert, de. Enda jeg sa at det var noe feil med pluggen, testet de, og fant ikke noen feil.

6371034[/snapback]

Jeg får bare nye når jeg leverer de jeg. Koss er så ustabile på returen av slike headsett....Men gode er de!

Lenke til kommentar

6371034[/snapback]

Jeg får bare nye når jeg leverer de jeg. Koss er så ustabile på returen av slike headsett....Men gode er de!

6371052[/snapback]

Jeg får også bare nye, noen ganger i en liten plastpose andre ganger i helt ny pakning. Men det pleier å ta litt tid å få de tilbake.

Lenke til kommentar

6371052[/snapback]

Sender du de rett til produsent, eller leverer dem inn på butikken?

Jeg leverte mine på Elkjøp, men vet at det er et slags servicesenter for slikt.

Lenke til kommentar
Haha, steik så mye du skrive da :p

Har jo over 500 posts her i SO, jeg som synes jeg spammer mye ? og jeg har rundt 140.... :S

6371051[/snapback]

Er faktisk i hele OT-baren.. HA!!

neida.. veit jeg poster mye.. men ikke like mye dritt som før, kan jeg ærlig si

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...