Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker altid bilbelte, går helt automatisk...

BTW, det var bare damer som kom og spurte om vi trenger hjelp... Og disse nederlanske damene som bråt seg inn mens vi prata med han, og når han besvimte kom de og klappet han i kinnet og sånt og prata til oss på nederlanskt :nei: var bare i veien.

Endret av norma_saw
Lenke til kommentar

Når jeg spiller med nederlendere på CSS og ET, så er de også alltid i veien :hmm:

Løper inn foran meg når jeg driver å dreper folk, noe som da selfølgelig fører til at jeg får noen team kills på samvittigheten :dontgetit: "NOOB! OMG! FUCK YOU OMFG!"

KOM DERE VEKK NEDERLENDERE! (hollendere?)

Lenke til kommentar
Når jeg spiller med nederlendere på CSS og ET, så er de også alltid i veien :hmm:

Løper inn foran meg når jeg driver å dreper folk, noe som da selfølgelig fører til at jeg får noen team kills på samvittigheten :dontgetit: "NOOB! OMG! FUCK YOU OMFG!"

6369786[/snapback]

Nederlendere er mer riktig, da Holland opprinnelig var en del av Nederland, men mange bruker idag Holland, som navnet på landet.. men dette er feil.

Holland er delt opp Sør-Holland og Nord-Holland. Holland betyr: "Skogland", noe det var veldig mye av før.

Hilsen Nord-Hollender.

Lenke til kommentar

hmm.. tror ikke jeg gidder å bli gravd nå lissom..  :hm:

6369861[/snapback]

Da får du si som ferdigkokkene: "Og så har me juksa litt".

6369865[/snapback]

Vel.. DA har me juksa litt og nå skal det bli LIV :D

nå blir'e liv RAY RAY

Yieeeehaaaaaa..

la oss diskutere, få litt fart på sidene her

Lenke til kommentar

6369786[/snapback]

Nederlendere er mer riktig, da Holland opprinnelig var en del av Nederland, men mange bruker idag Holland, som navnet på landet.. men dette er feil.

Holland er delt opp Sør-Holland og Nord-Holland. Holland betyr: "Skogland", noe det var veldig mye av før.

Hilsen Nord-Hollender.

6369869[/snapback]

Noen Nedlendere jeg kjenner sier Holland er for fotball folk. Nedelendere sier Nederlnd sjæl så..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...