Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Shit, var i oslo istad, og plutselig stopper en fyr meg som har tydelig vondt i magen, og spør om hvilken trikk som går til Ullevål Sykehus. Vi svarte at vi ikke viste hvilken trikk det var, men at det er en stasjon rett der borte (aker brygge), Ok og takk sier han og vi går, Vi ser tilbake og ser at han halter som faen og at han sliter med å holde seg oppreist. Jeg og kameratene mine snur og løper etter han for å hjelpe han med å ringe ambulanse. Og på eien bort faller han sammen og blir sittende på bakken... Han forklarte at han hadde vært på legevakta, og at de hadde sagt at han måtte til Ullevål sykehus, han hadde spurt om frakt til Ullevål, hadde de sagt at han måtte komme seg dit selv.

Mens en kamerat av meg prater med fyren på 113, besvimer mannen, og han vi finenr ingen puls på han og han sluttet å puste, vi la han da over i stabilt sideleie, og etter 7-8 minutter våkner han plutselig igjen: Han sa at han hadde for høyt nivå av magesyre eller noe, før han klikker og ble drit redd for å bli svimmel og besvime igjen, sa at vi måtte tvinge øynene hans oppe.

etter en liten stund kom Ambulansen, jeg må si at ambulansepersonellet virket veldig usympatiske, i begynnelsen bare sto de der og så på han, og sa med en utrolig umotiverende stemme at han skulle komme inn i sykebilen for å prate om det...

Synes dette var ganske skummelt :ohmy: Han sa til og med mens vi prata med 113 at vi ikke måtte bruke penger og sånt. Han var ekstremt takknemlig for at vi hjalp han.

Håper det går bra med han...

Lenke til kommentar

Lenge siden men Ueland stengte en tråd jeg var litt "småforelska" i.

Noe som resulterte i:

en ukes ferie etter følgene PM:

"Neida du følte deg truet sant av den lille mannen i gate

Og brukte DIN "makt" til å stenge... fy faen så patetisk du er'

Jævla nazinizze

Veldig lurt å lufte seg, gå vekk fra dataen når man er veldig sinna. :wee:

Edit:

Bra dere hjalp han. :)

Endret av chills
Lenke til kommentar

en annen ting, mens han var bevist løs og sånt så kommer det 2 nederlendere som gamle damer, som kommer og slapper han i annsikter og prater til oss på nederlandskt, sto i veien mens vi forsøkte å prate med han og sånt...

Uansett så var det ganske mange som kom og lurte på om vi trengte hjelp og sånt :)

Lenke til kommentar
en annen ting, mens han var bevist løs og sånt så kommer det 2 nederlendere som  gamle damer, som kommer og slapper han i annsikter og prater til oss på nederlandskt, sto i veien mens vi forsøkte å prate med han og sånt...

Uansett så var det ganske mange som kom og lurte på om vi trengte hjelp og sånt :)

6369512[/snapback]

"No Ma'am, I've got this one! Back off!"

eller hur?

edit: dere kan være stolte av dere selv, godt gjort!

Endret av h3nrik
Lenke til kommentar

Var på vei til skolen for 2 år siden, gikk i på en skole i Bergen Sentrum.

Sånn litt unna skolen lå det en narkis og sov/slevde/døste, litt småredd hastet jeg forbi han.

Da jeg kom inn satt meg ned, og så ut av vinduet var politi og ambulanse på stedet og fyren var godt på vei inn i ambulansen. :blush:

Lenke til kommentar
Var på vei til skolen for 2 år siden, gikk i på en skole i Bergen Sentrum.

Sånn litt unna skolen lå det en narkis og sov/slevde/døste, litt småredd hastet jeg forbi han.

Da jeg kom inn satt meg ned, og så ut av vinduet var politi og ambulanse på stedet og fyren var godt på vei inn i ambulansen.  :blush:

6369519[/snapback]

:nei:

Ungdom i dag.

:p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...