Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forhandlingene i årets lønnsoppgjør mellom Negotia, EL&IT-Forbundet og Opplysningen AS og Opplysningen 1881 AS er nå avsluttet, og gir et generelt tillegg på 8.800,- kroner per år.

Det generelle tillegget gjelder alle i lønnsgruppe 1 – 11, det vil si årslønn til og med 531.000

Yeah, dette var gode nyheter :wee:

Lenke til kommentar

Her sitter jeg og spiller kabal og hører på musikk. iTunes står på shuffle, og det er ikke min PC så har ikke kontroll på hva som kommer.

Akkurat nå er det "Nobuo Uematsu, Junya Nakano, Masashi Hamauzu [Final Fantasy X - Official Soundtrack] - Suteki Da Ne (Isn't it Wonderful?). Fin låt, ble helt overrasket selv.

Lenke til kommentar
Forhandlingene i årets lønnsoppgjør mellom Negotia, EL&IT-Forbundet og Opplysningen AS og Opplysningen 1881 AS er nå avsluttet, og gir et generelt tillegg på 8.800,- kroner per år.

Det generelle tillegget gjelder alle i lønnsgruppe 1 – 11, det vil si årslønn til og med 531.000

6368532[/snapback]

Hvis jeg ringer 1881, prater jeg med deg da?

Og hva sier du når du tar telefonen i så fall?

Lenke til kommentar
Akkurat nå er det "Nobuo Uematsu, Junya Nakano, Masashi Hamauzu [Final Fantasy X - Official Soundtrack] - Suteki Da Ne (Isn't it Wonderful?). Fin låt, ble helt overrasket selv.

6368533[/snapback]

Er det mulig, hørte på Suteki Da Ne for 5 min siden. Trodde aldri at japansk musikk kunne være så usugent :hmm: Endret av Tidus_hmm
Lenke til kommentar

6368532[/snapback]

Pappa er over lønnsgruppen 531.000kr :tease:

Men nå jobber ikke han i 1881 da.

Endret av Patrick.M
Lenke til kommentar

6368533[/snapback]

Er det mulig, hørte på Suteki Da Ne for 5 min siden. Trodde aldri at japansk musikk kunne være så usugent :hmm:

6368561[/snapback]

Trodde ikke jeg heller. Digger lillesøsters musikksmak, det er hun som styrer med denne PCen.

np: Edward Elgar - Pomp and Circumstance nr 1 "Land of Hope and Glory"

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar
99 sekunder på Kabal akkurat nå. Tror det er personlig rekord.

np: Led Zeppelin - Immigrant Song

6368686[/snapback]

Hihi. Personlig rekord her er på 66 sek :blush: Believe it or not.

Edit: 66, faktisk.

Endret av TeggY
Lenke til kommentar
Hvis jeg ringer 1881, prater jeg med deg da?

Og hva sier du når du tar telefonen i så fall?

6368553[/snapback]

Sjangsene er små. Hvis du ringer sent på kvelden så kan det hende at du treffer på meg.

Når b-real tar telefonen sier han "Sortland Kamelutleie". Løgner.

6368565[/snapback]

:wee:

Lenke til kommentar
Captain Beefheart - Yellow Brick Road <-- :w00t:

Mormor handlet mat til meg av en eller annen grunn. Yay!

6368718[/snapback]

Veldig greit når bestemødre handler mat. Hender farmor fikser til meg.

Får også alltid med rester hjem etter å ha vært på middagsbesøk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...