Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden jeg har så mange poster i off-topic delen satte jeg meg ned og regnet ut hvor mange poster jeg reellt hadde. Og det er ved tilfeldighet jeg sier at denne posten jeg skriver nå er min post nummer 2000.

Huff.

Lenke til kommentar
46) SPRITKORK: En spritflaske (0,7l) på 12 timer (LIVSFARLIG)

Livsfarlig er vel å ta hardt i, kjenner da mange so har drukket 0,7 liter sprit på en kveld (kanskje 4-5 timer). Fulle har de blitt alle sammen, men ikke døddrukne ;)

Lenke til kommentar
46) SPRITKORK: En spritflaske (0,7l) på 12 timer (LIVSFARLIG)

Livsfarlig er vel å ta hardt i, kjenner da mange so har drukket 0,7 liter sprit på en kveld (kanskje 4-5 timer). Fulle har de blitt alle sammen, men ikke døddrukne ;)

6021829[/snapback]

Varierer veldig fra person til person, men det er vel for å indikere at det ikke anbefales. ;)

*Hente bil*

Endret av Ø.B.
Lenke til kommentar

Hva skjedde her nå!? Det var vel i SO5 at Solid_ skrev at han spiller TrackMania Nations? Jeg skrev at det gjør jeg også. Jeg gikk til Mine innlegg, og når jeg kom inn i SO5 så var hverken mitt eller Solid_ sitt innlegg der. Litt forvirret her nå.

EDIT: Nei, jeg trodde jeg gikk inn i SO5, men det var ikke den tråden. :p

Endret av Agressive
Lenke til kommentar
Hva skjedde her nå!? Det var vel i SO5 at Solid_ skrev at han spiller TrackMania Nations? Jeg skrev at det gjør jeg også. Jeg gikk til Mine innlegg[/], og når jeg kom inn i SO5 så var hverken mitt eller Solid_ sitt innlegg der. Litt forvirret her nå.

6021924[/snapback]

Her nabb :)

Lenke til kommentar
Jeg har spydd rødvin engang. Det så ganske kult ut, så ut som jeg kasta opp masse blod. Men fy faen som det svir i halsen. Vinen er jo full av garvesyre, blandet med magesyre=auuuuuuuuu.

6021915[/snapback]

du er ekkel... :p

Lenke til kommentar
Jeg har spydd rødvin engang. Det så ganske kult ut, så ut som jeg kasta opp masse blod. Men fy faen som det svir i halsen. Vinen er jo full av garvesyre, blandet med magesyre=auuuuuuuuu.

6021915[/snapback]

Nasty (uttales nahsstyh).

Selv spyr jeg så godt som aldri på fylla. De to gangene jeg har spydd har jeg til gjengjeld gått grundig til verks. *edit: Etter nærmere ettertanke vil jeg spare dere for ekle detaljer*

Endret av anners
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...