Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Weird Al er genial.  :!:

6364853[/snapback]

Jau

Jeg får traumer når dette tegnet brukes. Minner meg om alle de matteprøvene på barneskolen der en fikk en sånn oppgave der det sto 10 ? 0 også skulle du velge mellom tegnene <, > og = også klarte jeg aldri å putte tegnet riktig vei  :mad:

6364858[/snapback]

Slet med det samme selv :(

Har helt til nå gått å trodd at det skal være sånn (stor < liten = stor spiser liten og vinner) mens det tydeligvis er sånn (stor > liten = stor vinner fordi den er størst) :dontgetit:

Denis Leary derimot, han er genial :D

6364863[/snapback]

Han er også kul. Digger sangen "Asshole" :cool:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
'Dum' som i 'weird'?

6364872[/snapback]

"Rar" som i "wierd"?

6364885[/snapback]

h3nrik(1337?) er nok litt trøtt.

6364891[/snapback]

Ja, selvsagt.

edit: håper jeg får skiftet brukernavn snart, for jeg er ikke 1337 : >

Endret av h3nrik
Lenke til kommentar
Har helt til nå gått å trodd at det skal være sånn (stor < liten = stor spiser liten og vinner) mens det tydeligvis er sånn (stor > liten = stor vinner fordi den er størst) :dontgetit:

Ja det er et teit system, iallefall når vi ble forklart at de skulle være krokodiller og tegnet små tenner på alle sammen. Da er det jo (liten < stor) liten som spiser opp stor og vinner.

I am so smart, smrt!

Lenke til kommentar

Ja det er et teit system, iallefall når vi ble forklart at de skulle være krokodiller og tegnet små tenner på alle sammen. Da er det jo (liten < stor) liten som spiser opp stor og vinner.

I am so smart, smrt!

6364938[/snapback]

Krokodillen velger det den synes er best/størst.

Jeg tenker fortsatt på krokodillen hvis jeg blir i tvil jeg.... :blush:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...