Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kjeehaako,, ja 10ende... hvilken karakter fikk du på den? og hva er standpunkt karakteren din?

fordi alle jeg kjenenr som hadde bra standpungt 4 syntes den var lettere enn forventet....

6363802[/snapback]

Hos oss var det nesten halvparten av de med 4, og alle de med 3 eller mindre som syntes den var lett(!), mens halvparten av de med 4 og alle de med 5 eller høyere, syntes den var lett. Weird...

Jaja, kjøpte noen elever gave til frøken da?

Vi i denne klassen her kjøpte et fotoalbum og limte inn 2 bilder hver (av oss) og skrev hver vår hilsen. I tillegg til det ble det kjøpt et smykke av noe slag... Vi var den eneste klassen på skolen som faktisk hadde kjøpt noe annet enn blomster og det uten innblanding fra foreldre. Elske godklassen og godlærern vår :love:

Jeg har dog en mistanke om at de som samla inn fikk et ørlite overskudd (de samla inn 50kroner fra hver (og vi er rundt 27 stykker i klassen)) men men.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
hva skal jeg gjøre, henge her på forumet ?  :cool:

6363864[/snapback]

Hva annet er det å gjøre? :p

6363900[/snapback]

tja, drikke farris og chille.

Lan er kos uansett :)

hva skal jeg gjøre, henge her på forumet ?  :cool:

6363864[/snapback]

Finn en server vi kan møtes på i CS. :yes:

6363913[/snapback]

ofc, blir nok en del cs dagene fremover ja :)

Lenke til kommentar

Ah, nå kom jeg på det!

Det er en side man kan se avgangskarakterer for skoler i landet. Skal opp og hente MP3-spilleren, så jeg kan se om jeg finner adressen, tror det ligger et avisutklipp ved den andre maskinen.

Edit:

Her fant jeg det:

http://www.udir.no/templates/udir/TM_Artikkel.aspx?id=1852

Og for ordens skyld gikk jeg på Hellerasten skole, Akershus, Oppegård.

(Og det står selvsagt karakterer kun for i fjor. Tror det var en annen side som var oppdatert.)

Endret av kjehaako
Lenke til kommentar
Oh noes. :wee: Jeg skal stå opp klokken fem. :hmm:

6364058[/snapback]

Du får betalt for det din sau :wee:

Jeg må betale staten, forbanna egenandel :(

Skal kjøpe mye dritt though ^^ Høytalere, forsterker, diverse brytere, mobil, plastrør, jernstang og litt annet :cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...