Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei folk. Kommet hjem fra vitnemålsutdeling, det var en klemmeorgie av dimensjoner. :p

6363504[/snapback]

Gikk det bra, da?

6363524[/snapback]

Det gikk greit.

jeg fikk 4 på matte eksamen jeg... Som forventet

6363535[/snapback]

Jeg fikk også 4, men det var ikke helt forventet.

Lenke til kommentar
Hei folk. Kommet hjem fra vitnemålsutdeling, det var en klemmeorgie av dimensjoner. :p

6363504[/snapback]

Oh yes, nettopp vært på det samme.

Jeg og en venn fikk utdelt hver vår flatskjerm, grunnet at vi har vært teknisk ansvarlig for lys/lyd på forkjellige arrangementer gjennom hele ungdomsskolen. I tillegg til at vi har vært IKT-medhjelpere i tiende(tilvalgsfag-timene).

Toppen var allikevel 6eren på skriftlig eksamen :)

Lenke til kommentar
jeg syntes matte eksamen i år var dritvanskelig, har altid fått fire før bortsett fra tentamen i år dat fikk jeg 5

6363623[/snapback]

Jeg også! Til og med kjellemann i klassen vår sleit...

6363729[/snapback]

Snakker vi 2mx-eksamen? :wee:
Lenke til kommentar
jeg syntes matte eksamen i år var dritvanskelig, har altid fått fire før bortsett fra tentamen i år dat fikk jeg 5

6363623[/snapback]

Jeg også! Til og med kjellemann i klassen vår sleit...

6363729[/snapback]

Snakker vi 2mx-eksamen? :wee:

6363740[/snapback]

Åh, øh, eeeh.. Kanskje ikke det nei... Kan vel egentlig bare gå å legge meg jeg... Huff... :p

Men seriøst; på den matteeksamen hadde jeg liksom forberedt meg skikkelig godt og skulle få femmer! Men så gikk det helt forjævlig og jeg var redd jeg skulle få 3, fikk heldigvis 4.

Lenke til kommentar
kjehaako,, ja 10ende... hvilken karakter fikk du på den? og hva er standpunkt karakteren din?

fordi alle jeg kjenenr som hadde bra standpungt 4< syntes den var vanskelig, men de jeg kjenner som hade 5> syntes den var lettere enn forventet....

6363802[/snapback]

Jeg hadde femmer i matte, ja, skriftlig, muntlig og standpunkt.

Hm, nå fikk jeg lyst til å kjøpe HL2 på Steam. 120kr er ikke rare greiene, er mest mods jeg interesserer meg for.

Lenke til kommentar

6363504[/snapback]

Vi hadde det i går..

Var sånn her også.. :p

6363824[/snapback]

Mange som begynte å gråte eller? Var vel en tre, fire stykker i klassen vår. Mens i andre klasser var det lærerne og ikke elevene som begynte. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...