Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Patrick.M: Kan du nå fortelle meg hva du mente med "Dagenns "wannabe-med-i-gjengen"." ? :)

Småen.

6361809[/snapback]

Vel, ettersom jeg ALDRI ser deg her, og jeg er her hele tiden.. tro meg, så prøver du å "komme med i "gjengen"" ved å følge strømmen.

Om du ikke har noe annet argument enn at jeg er såkalt "liten", så bør du virkelig få øynene opp, trangsynte barn(mentalt.)

Lenke til kommentar
Patrick.M: Kan du nå fortelle meg hva du mente med "Dagenns "wannabe-med-i-gjengen"." ? :)

Småen.

6361809[/snapback]

Vel, ettersom jeg ALDRI ser deg her, og jeg er her hele tiden..

6361821[/snapback]

Nei, og det er jeg JÆVLIG glad for. Synes hele "SO-gjengen" er en stor kødd, bortsett fra et par personer! :)

Og du, som ikke har vært her lengre enn 5 måneder, og i tillegg er 14, burde passe snuten din. Ikke engang JEG har rett til å si noe, som har vært her mye lengre enn deg.

Endret av christer-R
Lenke til kommentar
Patrick.M: Har du virkelig bare vært her siden i januar en gang?

6361841[/snapback]

Har jo virket som en evighet med all spammen hans. :fun:

6361847[/snapback]

Virker hvertfall som han har vært her en veldig god stund..

6361879[/snapback]

Trodde han hadde vært her i over ett år jeg..

Lenke til kommentar

Småen.

6361809[/snapback]

Vel, ettersom jeg ALDRI ser deg her, og jeg er her hele tiden..

6361821[/snapback]

Nei, og det er jeg JÆVLIG glad for. Synes hele "SO-gjengen" er en stor kødd, bortsett fra et par personer! :)

Og du, som ikke har vært her lengre enn 5 måneder, og i tillegg er 14, burde passe snuten din. Ikke engang JEG har rett til å si noe, som har vært her mye lengre enn deg.

6361833[/snapback]

vell hvist du ikke liker so så hvorfår henger du har da :p

nei stikke og gjøre noe produktivt :ermm: dvs ikke sitte her ...

men bare slapp av jeg kommer tilbake

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...