Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Korps er litt gøy egentlig :) Gøy når du får det til.. Hihi.. Hva spilte du, Espen?

6360945[/snapback]

Først spillte jeg trommer, men ble litt for kjett..

Jeg gikk over til kornett&trompet.. Hadde/fikk låne begge deler.

Klarer også å spille flere ting, blant annet klarinett, tuba,saxofon for å nevne noe :)

Hva spiller du ?

og duda Herr Brun ?! ;p

Lenke til kommentar
er man heldig så mister man bare et par bein og armer.

men krokodille unger er søte... så lenge jeg slipper å bli bitt. de små har skarpe tenner de

6360965[/snapback]

Noen som har sett Johnny Knoxville fra jackass? Var en episode hvor de "festet" en sånn liten rakker til den ene brystvorten hans.

Gjett om han skrek.

Lenke til kommentar

men krokodille unger er søte... så lenge jeg slipper å bli bitt. de små har skarpe tenner de

6360965[/snapback]

Noen som har sett Johnny Knoxville fra jackass? Var en episode hvor de "festet" en sånn liten rakker til den ene brystvorten hans.

Gjett om han skrek.

6360974[/snapback]

hahahaha!

det høres vondt ut det.

Lenke til kommentar

6360965[/snapback]

Gjett om han skrek.

6360974[/snapback]

haha, sett det x]

Jeg har forøvrig holdt i en krokodille ;o

Helt alene :p

(var baby da men, ikke lenger enn 45 cm. lang)

saxofon?

liker du jazz??

6360978[/snapback]

Liker og Liker. Det er grei musikk, en del av det hvertfall!

Men så har jeg verdens rareste musikksmak også da,

Liker alt utenom Opera og heavy-metal omtrent ;P

Lenke til kommentar

Været er merkelig..

Først i dag var det regn, så var det ikke regn, jeg gikk på skolen, PØSREGN når jeg var hallveis, så stoppet det 2 minutter etter jeg gikk inn på skolen.. stoppet/startet noen ganger mens jeg var på skolen..

Regnet ikke når jeg gikk ned til M44 ( http://m44.no/ ) men regnet selfølgelig når jeg gikk ut, og slik har det vert i hele dag :confused:

Noen som har programert feil i været eller noe?

Lenke til kommentar
Været er merkelig..

Først i dag var det regn, så var det ikke regn, jeg gikk på skolen, PØSREGN når jeg var hallveis, så stoppet det 2 minutter etter jeg gikk inn på skolen.. stoppet/startet noen ganger mens jeg var på skolen..

Regnet ikke når jeg gikk ned til M44 ( http://m44.no/ ) men regnet selfølgelig når jeg gikk ut, og slik har det vert i hele dag :confused:

Noen som har programert feil i været eller noe?

6361160[/snapback]

Her i ålesund skulle det være pøsregn heile dagen, men har ikke sett anntydning til en eneste regndråpe :) Har vært sol fram til nå, begynt å blitt litt mer overskyet :/

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...