Forumforumforum Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 *gjesp* God morgen ;o akkurat stått opp, og skal ned på en eller annen butikk nuh Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 det regner helt utrolig mye nå regn er koselig Lenke til kommentar
fox Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 4,4 i snitt skuffet over meg selv Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Regner som rakkern her og. Skal formatere i dag, betyr backup av alt av savegames til spill o.l., finne drivere osv. Kjedelig jobb, men oppveies litt av at det er herlig med nyformatert maskin. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Regner her også, og jeg skal snart ut og spille fotball<3. Jeg gikk ut av 10. med et snitt på 4,8. Hadde 4,9 før vi fikk skriftligen, så gikk litt ned pga dem.. Men tror idrett skulle være sikra. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Skarru ha pryl, vestlandsfaen? HW-LAN. 6357883[/snapback] Har du noe i mot vestlendinger, eller hva? Ikke første gangen jeg må quote en sånn uttalelse. *Gi warn* Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 heisann... Nå skal jeg på setra, så blir vel hadebra for 1 dag (sikkert mange happyfaces nå). Helt uten elektrisitet (bortsett fra en batteriradio) Blir kjipt å gå opp dit når det regner på det verste da, men.. Så hade bra folkens, ta vare på hverandre ^^ Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) God tur, ihvertfall 6360287[/snapback] DØ! Patrick.M>Bacon>Jenter>PC>Alle de andre>Sløvingen sier: EID LOL ZOMG FAG Kjetil sier: Si at det ikke er rart hun regnet feil med den mattekarakteren Kjetil sier: Hoho Patrick.M>Bacon>Jenter>PC>Alle de andre>Sløvingen sier: Jeg fikk 3,8 i snitt Patrick.M>Bacon>Jenter>PC>Alle de andre>Sløvingen sier: jeg eier Patrick.M>Bacon>Jenter>PC>Alle de andre>Sløvingen sier: Du da? Kjetil sier: *hemmelig*, faktisk Kjetil sier: Før skriftlig Kjetil sier: Men ikke tro at jeg jobber som en gærning, er nok lærere som er litt snillere på slutten av 10. Patrick.M>Bacon>Jenter>PC>Alle de andre>Sløvingen sier: TA VEKK DEN STYGGE ARCH ENEMY AVATAREN PÅ FORUMET Patrick.M>Bacon>Jenter>PC>Alle de andre>Sløvingen sier: DIN FORUMROTTE Patrick.M>Bacon>Jenter>PC>Alle de andre>Sløvingen sier: Ta tilbake same mafia Kjetil sier: Hvorfor? Kjetil sier: Jeg visste det ville skje ^^ Kjetil sier: Trengte noe mer stilrent, beklager Jeg digger de koselige samtalene til meg og kjetil. *Klinevilt med* Endret 22. juni 2006 av Patrick.M Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Gidd å legge ut private samtaler pus Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Mer private samtaler: Patrick.M sier: Skal bruke det til vannkjøling og gaming Patrick.M sier: men først uten vannjøling.. er ikke rik Kjetil sier: Skulle akkurat til å spørre hvordan du skulle fikse de planene ^^ Patrick.M sier: Heahea Patrick.M sier: Skal skaffe meg jobb Patrick.M sier: Søke jobb jeg nettopp *redigert bort til hensyn av mitt rykte* Kjetil sier: Bankraner anbefales Kjetil sier: Får du råd til dame og Kjetil sier: *Tsht* Kjetil sier: "Rush the bank" Patrick.M sier: Penger>dame, pc>dame, bacon>alle andre Kjetil sier: "Go, Go, GO" Kjetil sier: dame, pc>dame, bacon? Kjetil sier: ^^ Patrick.M sier: bacon> pc og dame Kjetil sier: Hm, skal forsøke å lage en rekkefølge her og Patrick.M sier: bacon> pc og dame > meg... bacon is gonna rule the world Kjetil sier: :-\ Patrick.M sier: Muahahha ^^ Bacon sier: Nei fuck Bacon sier: Der ja Bacon sier: muahhaa ^^ Bacon sier: I'm bacon Kjetil sier: PC ÜBER ALLES LOL Bacon sier: I'm the world ruler! Kjetil sier: Praise the BACON Kjetil sier: Und Patrick Bacon sier: HELP ME, SOMEONES EATING ME Bacon sier: *Hate the sløving* Kjetil sier: THE BACON ZOMG Kjetil sier: LOL ZOMG FAG Kjetil sier: ^^ Bacon sier: Det er så gøy når vi griseprater Bacon sier: Kjetil sier: Mye morsommere med ><-humor *KLINEVILT MED* *Redigere bort karakterene til kjetil* Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Snakker vi snitt? Jeg klarte akkurat å snike meg over 5-grensen. Ingenting galt med det. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Dagens sang! 6360344[/snapback] Det var bare ekkelt. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Kom inn på "plan B skolen"... yey. *Limp Bizcuit-Behind Blue Eyes* Lenke til kommentar
veos Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Kjedelig å jobbe på kjøpesenter når det er sol og 28 grader ute.. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Aaaa.. *irritert på mannen som ringte feil og eldste broren min* Jeg ligger og sover i drømmeland, så ringer mobilen min. "å unskyld jeg har visst ringt feil". Så legger jeg meg for å sove igjen.. Par min seinere ringer det igjen "oi, var visst feil denne gangen også".. Så la jeg meg igjen i håp om han ikke ringer flere ganger.. Par min seinere ringer telefonen IGJEN, orka ikke ta den, da jeg så at det bare var en venn. Legger meg å sove.. Så lett som jeg sovner om morran, var det ikke vanskelig å sovne.. Par min seinere kommer eldste brodern, "nå mårru opp, skakke du dra i dag a?" Så da måtte jeg opp.. Morragretten? jaaa aargh.. Endret 22. juni 2006 av looOool Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Nå redder de en fugl her på "7th Heaven".. alle elsker alle og livet er herlig! Så lenge du er kristen da lizzom.. Endret 22. juni 2006 av The_Prytzinator Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Nå redder de en fugl her på "7th Heaven".. alle elsker alle og livet er herlig! Så lenge du er kristen da lizzom.. 6360486[/snapback] All praise the Lord Lenke til kommentar
applemania Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Æsj, blir ikke byen i kveld likevel. Pengemangel så det holder Noen som vil se en skummel film i kveld og drikke opp ølet jeg har i kjøleskapet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg