Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok. Jeg bruker diskusjon.no og 1280x1024.

6359071[/snapback]

Bruker samme oppløsningen og Hardware.no (dynamisk), men ser nå at om jeg bruker Diskusjon.no-skin, blir det fem linjer.

Endret av kjehaako
Lenke til kommentar
Joda, men det tar 3 dager da :p Tror det er over 200 mil. Ganske langt. Skal ha en 8-10 timers kjøretur til Trondheim i dag :hmm:

6359161[/snapback]

hvis du bruker 3 dager på den turen så kjører du sent, det tar to dager å kjøre fra lindesnes til nordkapp hvis du kjører sammenhengende(ca)

Endret av Tee_C
Lenke til kommentar
Joda, men det tar 3 dager da :p Tror det er over 200 mil. Ganske langt. Skal ha en 8-10 timers kjøretur til Trondheim i dag :hmm:

6359161[/snapback]

hvis du bruker 3 dager på den turen så kjører du sent...

6359175[/snapback]

Det var det jeg mente også :p

edit: mener å huske at vi brukte rundt 12 timer på 100 mil, men det kan godt hende det er helt feil... så nå kan en eller annen dra på ett skikkelig mattestykke og finne ut hva gjennomsnittshastigheten vår var, siden jeg ikke er så keen på å drive med matte nå :p

Endret av Propaganda
Lenke til kommentar

6359161[/snapback]

hvis du bruker 3 dager på den turen så kjører du sent, det tar to dager å kjøre fra lindesnes til nordkapp hvis du kjører sammenhengende(ca)

6359175[/snapback]

Vi stopper i Trondheim hos fetteren min, og har dagen der i morgen. Vi kjører ikke bare for å kjøre :tease:

Lenke til kommentar

6359161[/snapback]

6359175[/snapback]

Vi stopper i Trondheim hos fetteren min, og har dagen der i morgen. Vi kjører ikke bare for å kjøre :tease:

6359186[/snapback]

ok, da ble det litt anderledes

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...