LarsP Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Hahahaha, tidenes blogg: Dagbladet Blogg - Nintendo Kommentarene er priceless. Jeg søkte opp de andre artiklene denne Vegard har skrevet, og jeg fant en skattekiste full av språklige perler. Umiddelbart tente jeg på setningen under, men det er mange fler å velge mellom. Hva er DIN favoritt? "Sent mandag kveld fikk jeg uventet besøk. Fra et bud fikk jeg en lang eske, og jeg hadde absolutt ikke peiling på hva pakken inneholdt. Svaret fikk jeg imidlertid etter at pakkens eske var fjernet, og en lang svart eske var avdekket! Stikkord er gitar og rock!" HAHAHHHHHHAHAHAHAHAHAH Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Haha LarsP Naa stikker jeg. Ha en fin 1. mai folkens! Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Åhh! Heftig kveld i går! Var ikke på fylla, var bare hjemme. Men man kan da ha det fint hjemme også Begynte med at dama fikk ta seg et fotbad mens jeg masserte hennes skuldre, mens vi hørte på Return. Så utviklet det seg litt mer og litt mer .. Men de heftige detaljene skal jeg spare dere for Hvem sa at man må ha dop eller drikke for å ha det gøy? Holder jo lenge å være rusa på en helt annen måte. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Hvorfor føler jeg meg nesten litt rammet av kommentarene til den bloggen? Og hvorfor føler jeg at LarsP sikkert må ha tenkt litt på meg når han leste det der...? EDIT: Dette er forresten Vegard Nekstad https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=76104 Endret 1. mai 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
reds Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Hei, alle sammen og god morn! Hvorfor, hvorfor må trommeslagerne i korpset slå så hard på trommene? Jeg ble vettskremt i dagtidlig....! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Hei, alle sammen og god morn! Hvorfor, hvorfor må trommeslagerne i korpset slå så hard på trommene? Jeg ble vettskremt i dagtidlig....! 6020118[/snapback] Fordi det beste trommeslagere vet er aa vekke folk Ingenting er som toget klokken 6 paa morgenen 17. mai. Jeg startet med mars-cymbaler, saa spilte jeg skarptromme i et par aar, og er naa gaatt over til tuba. Alle 3 braaker noe helt infernalskt, og jeg elsker det. Lenke til kommentar
reds Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Fordi det beste trommeslagere vet er aa vekke folk Ingenting er som toget klokken 6 paa morgenen 17. mai. Jeg startet med mars-cymbaler, saa spilte jeg skarptromme i et par aar, og er naa gaatt over til tuba. Alle 3 braaker noe helt infernalskt, og jeg elsker det. 6020146[/snapback] Jeg har også spilt trommer en gang i tida. Husker veldig godt da jeg vekket alle! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 God morgen alle sammen! <3 E-kjære, Marius, er du her? Har ingen planer i dag jeh, bare spise opp resten av tortillachipsene, og muligens mekke videre på filmen. Lenke til kommentar
reds Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Hei e-kona mi! Jeg har nok spist opp chipsene... Ikke slå, e-kjære... Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Var digg i går Tror jeg slo meg et par ganger ja..hehe Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 AHahaahea! Det går bra kjære, for, de står jo rett her, bak skjermen min. Lenke til kommentar
reds Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 AHahaahea! Det går bra kjære, for, de står jo rett her, bak skjermen min. 6020197[/snapback] DU hadde reserver, ja! Ikke se etter det som lå i skapet. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Oh, du mener, de uttørkede plantebladene. Jo - de smakte sikkert godt de..... Lenke til kommentar
reds Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Oh, du mener, de uttørkede plantebladene. Jo - de smakte sikkert godt de..... 6020216[/snapback] Jeg visste det var noe galt når jeg tygget en stein... Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Marius <3 Skal vi slutte med denne spamminga her, og fortsette på MSN, eller kanskje lage vår egen tråd? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Dritvær i går kveld og drittvær i dag! Auff Endret 1. mai 2006 av Ø.B. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Morn, morn. Hva skjer i dag? Noen som skal ut og marsjere? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Masjerere, er ikke det den 17. da? Lenke til kommentar
reds Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Marius <3 Skal vi slutte med denne spamminga her, og fortsette på MSN, eller kanskje lage vår egen tråd? 6020228[/snapback] Det kunne ha vært en ide, ja.. . Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Masjerere, er ikke det den 17. da? 6020245[/snapback] 1. mai er jo sånn arbeiderdag og folk går i tog i byen og sånt, er det ikke det, da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg