Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Hahahaha, tidenes blogg:

 

Dagbladet Blogg - Nintendo

 

Kommentarene er priceless.

 

Jeg søkte opp de andre artiklene denne Vegard har skrevet, og jeg fant en skattekiste full av språklige perler. Umiddelbart tente jeg på setningen under, men det er mange fler å velge mellom. Hva er DIN favoritt?

 

"Sent mandag kveld fikk jeg uventet besøk. Fra et bud fikk jeg en lang eske, og jeg hadde absolutt ikke peiling på hva pakken inneholdt. Svaret fikk jeg imidlertid etter at pakkens eske var fjernet, og en lang svart eske var avdekket! Stikkord er gitar og rock!"

 

HAHAHHHHHHAHAHAHAHAHAH

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åhh! Heftig kveld i går!

Var ikke på fylla, var bare hjemme.

Men man kan da ha det fint hjemme også

 

Begynte med at dama fikk ta seg et fotbad mens jeg masserte hennes skuldre, mens vi hørte på Return. Så utviklet det seg litt mer og litt mer .. Men de heftige detaljene skal jeg spare dere for :mrgreen:

 

Hvem sa at man må ha dop eller drikke for å ha det gøy? Holder jo lenge å være rusa på en helt annen måte.

Lenke til kommentar
Hei, alle sammen og god morn!

 

Hvorfor, hvorfor må trommeslagerne i korpset slå så hard på trommene? :p

 

Jeg ble vettskremt i dagtidlig....!

6020118[/snapback]

Fordi det beste trommeslagere vet er aa vekke folk :evil:

Ingenting er som toget klokken 6 paa morgenen 17. mai. Jeg startet med mars-cymbaler, saa spilte jeg skarptromme i et par aar, og er naa gaatt over til tuba. Alle 3 braaker noe helt infernalskt, og jeg elsker det. :love:

Lenke til kommentar
Fordi det beste trommeslagere vet er aa vekke folk :evil:

Ingenting er som toget klokken 6 paa morgenen 17. mai. Jeg startet med mars-cymbaler, saa spilte jeg skarptromme i et par aar, og er naa gaatt over til tuba. Alle 3 braaker noe helt infernalskt, og jeg elsker det. :love:

6020146[/snapback]

 

Jeg har også spilt trommer en gang i tida. Husker veldig godt da jeg vekket alle!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...