Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm.

Jeg lurer sånn på når den neste Fan Chatten på TS er ( på Pure Pwnage )

Var på den forrige, og det var morro.

Blei sagt mye rart da ja.

Drar jo på ferie en uke den 2 juli, og siden episode 11 kom ut i stad, så er det vel ikke så alt for mange dagene til fan chatten.

Også vurderer jeg å ikke sove i natt, selv om jeg har siste skoledag i morgen.

Lenke til kommentar
Det er oppløsningen som har noe å si; ikke skjermstørrelsen.

Man kan sitte på en 40" lcd-skjerm, med oppløsningen 800x600.

6357970[/snapback]

400*600 B0o0o0m HEADshot!

6357972[/snapback]

Er det noen skjermer som støtter den oppløsningen?

Lenke til kommentar

Nei, da gikk jeg å la meg. Må vel ut og tjene cash imorgen, tenker jeg. Natta alle sammen.

Foresten, LooOool, bare for å vise. looOool 437. Du har da 437 innlegg, og du har vært her maks tre dager. Dette er ikke ment som kritisering, men sier bare at dette kalles spam, og det liker vi ikke. :p

Endret av TeggY
Lenke til kommentar
Nei, da gikk jeg å la meg. Må vel ut og tjene cash imorgen, tenker jeg. Natta alle sammen.

Foresten, LooOool, bare for å vise. looOool 437. Du har da 437 innlegg, og du har vært her maks tre dager. Dette er ikke ment som kritisering, men sier bare at dette kalles spam, og det liker vi ikke. :p

6357996[/snapback]

hmm, greier altså ikke å legge det bak deg, nei.. Du prater som om du har vært her i evigheter

End of diskusjonen..

btw: noen som vil prate litt på msn?

Endret av looOool
Lenke til kommentar
hmm, greier altså ikke å legge det bak deg, nei..   Du prater som om du har vært her i evigheter

End of diskusjonen..

6358038[/snapback]

Vel, har vært her i et år, så :p Sier bare at jo mer du spammer, jo mindre blir du likt, av visse folk.. Sier ikke at alle hater deg, for det er jo bevist at er helt feil, sier bare at du får "uvenner", noe du kanskje har merka.. Men, på din etterspørsel skal jeg nå legge diskusjonen bak meg, og krype til køys, og høre på Kent - Utan dine andetag :love:

Endret av TeggY
Lenke til kommentar

6358038[/snapback]

Hvis det er msnikon rett under avataren til folk, så er det vel sikkert bare å legge dem til. ;)

6358057[/snapback]

Liker lissom å spørre, fant ut at det er jo littegranne frekkt å bare legge til folk uten å spørre. :)

edit: @ TeggY, vil bare unskylde at jeg skrev at du ikke hadde vært her lenge.. trodde det sto 2006 ikke 2005, vakke meninga det..

Endret av looOool
Lenke til kommentar

6358038[/snapback]

Hvis det er msnikon rett under avataren til folk, så er det vel sikkert bare å legge dem til. ;)

6358057[/snapback]

Liker lissom å spørre, fant ut at det er jo littegranne frekkt å bare legge til folk uten å spørre. :)

6358069[/snapback]

Hvis de ikke vil bli lagt til, så legger de ikke ut e-mailadressen sin. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...