Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*veit detta er spam*

men har jeg blitt litt bedre på den lile tia nå ell?

6357034[/snapback]

Hvordan skal vi kunne si det på under 1 time?

6357053[/snapback]

Nå prøver jeg å bli litt bedre da, så kommer du å kritiserer som alltid :(

er ikke lett å være hata av halvparten av folka på SO

6357082[/snapback]

Kritiserer ikke.. Er selv blant de ferskeste her, så jeg har vel ikke "rett" til å kritisere alt og alle.. Men sier bare at 1 time er liten tid til å finne ut om du er blitt bedre eller ikke.. Men er ikke verre enn å begrense antall poster, og ikke skrike etter oppmerksomhet, så skal du se det går bedre.

Lenke til kommentar
TeGGy man blir godtatt i her med tid :) sånt er det

6357119[/snapback]

Det jeg prøver å få fram.. Går ikke ann å poste 300 poster på 2 dager, og forvente at alle elsker deg.. Det er en prosess, som tar tid. Og får de som er villige til å gå gjennom denne prosessen er belønningen god. Nemlig, godkjennelse av de øverste på diskusjon.no :p

Lenke til kommentar
Kritiserer ikke.. Er selv blant de ferskeste her, så jeg har vel ikke "rett" til å kritisere alt og alle.. Men sier bare at 1 time er liten tid til å finne ut om du er blitt bedre eller ikke.. Men er ikke verre enn å begrense antall poster, og ikke skrike etter oppmerksomhet, så skal du se det går bedre.

6357110[/snapback]

Da veit jeg hvertfall at du kommer til å sånn halveis ikke like meg resten av tia

edit: men syns du er litt brå til å være en fersking du og da

Endret av looOool
Lenke til kommentar

6357110[/snapback]

Da veit jeg hvertfall at du kommer til å sånn halveis ikke like meg resten av tia

6357136[/snapback]

Vel, hva jeg mener om andre på godt og vondt, har relativt lite å si, ettersom jeg er en av flerfoldige tusen..

Lenke til kommentar

MSN! Hva er jeg uten msn?

jeg er ensom gutt uten msn

Savn, livet mitt er msn

alt som en gang var, er nå tapt

Dager går og går, tiden endrer

minne blir historie, og historie blir sagn

jeg er ensom gutt uten msn

:p Pisspreik :p