Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stikker folk og legger seg allerede? Slækkinger.

6356775[/snapback]

Er jo sommerferie, og da legger man seg tidlig, og får med seg dagen :!:

6356782[/snapback]

Pff, kan jo drive dank om natta også. For så og sove leeenge..

6356788[/snapback]

Det jeg og mener. Men f. eks mamma er sterkt imot det :hrm: Hun legger seg ikke før jeg er i hus, jeg kan ikke høre på musikk etter at hun har lagt seg, som er nå, og jeg får ikke sove lenger enn til halv 1 ca. Det er litt skuff, når jeg har slitt meg gjennom det siste året på HUS..

Lenke til kommentar
Vil bare si takk for tilbakemeldinger..  skal prøve å bli bedre :) 

Skal ikke legge ut linker til rpp bilder mer, og prøve å kutte ned på postene

^^

6356794[/snapback]

Så lenge du ikke dobbeltposter så kan du skrive så mange innlegg du vil. :)

(Ja, jeg vet)

Lenke til kommentar
Stikker folk og legger seg allerede? Slækkinger.

6356775[/snapback]

Er jo sommerferie, og da legger man seg tidlig, og får med seg dagen :!:

6356782[/snapback]

Pff, kan jo drive dank om natta også. For så og sove leeenge..

6356788[/snapback]

Det jeg og mener. Men f. eks mamma er sterkt imot det :hrm: Hun legger seg ikke før jeg er i hus, jeg kan ikke høre på musikk etter at hun har lagt seg, som er nå, og jeg får ikke sove lenger enn til halv 1 ca. Det er litt skuff, når jeg har slitt meg gjennom det siste året på HUS..

6356806[/snapback]

Trenger du sove lengre enn til 12.30? Jeg legger meg fire og står opp elleve jeg. Legger du deg så sent som halv seks?

Edit: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! :p

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar
Greit, greit! Du er tilgitt, ro deg ned litt nå, finn deg en stol og slapp av. Ok, er egentlig oppriktig lei meg for at jeg kalte deg mini-orakel nå i etterkant da jeg sikkert har oppført meg slik selv noen ganger. Men det virket som for meg at du presenterte det på en slik måte at du bare trodde du visste det. Men det at MSN har "utvidet ordforrådet" vårt er jo en selvfølgelighet og noe alle vet.

OK :) Da endte denne diskusjonen lykkelig også :p

Lenke til kommentar
Greit, greit! Du er tilgitt, ro deg ned litt nå, finn deg en stol og slapp av. Ok, er egentlig oppriktig lei meg for at jeg kalte deg mini-orakel nå i etterkant da jeg sikkert har oppført meg slik selv noen ganger. Men det virket som for meg at du presenterte det på en slik måte at du bare trodde du visste det. Men det at MSN har "utvidet ordforrådet" vårt er jo en selvfølgelighet og noe alle vet.

6356827[/snapback]

Er det deg på bildet?

Lenke til kommentar

6356827[/snapback]

Er det deg på bildet?

6356839[/snapback]

Det grønne øyet? Niet. Søkte på Green eye, og dette kom opp :) Grønne øyne er så fint!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...