Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg bestemt meg får å få døgnet på rett kjør etter nesten ett år uten noe særlig dagslys. Husker jeg klarte å holde rytmen i litt over èn uke litt før jul, men så knakk jeg igjen.

 

Nå skal jeg døgne, legge meg tidlig, og så stå opp tidlig.

Lenke til kommentar
Heeeeeeeeeeeeeeeeey. Hva skjer? Uff, jeg  bursde ikke skrive her nå.. hatt det gøly i kveld da? Nei, jeg orker ikke rrette opp det ejg skirver feil..

6019143[/snapback]

Endelig, ENDELIG! Jeg har ventet så lenge, og nå er dagen kommet, dagen etter min bursdag :D . Jeg kan endelig si de magiske ordene: Dahl: du har 5 skrivefeil + en unødvendig lang forlengelse av et ord, sistnenvnte ord er i tillegg av utenlandsk opprinnelse og passer sådan heller ikke inn i innlegget, siden det ikke bringer noen mening å ha et utenlandsk ord der.

 

:love:

 

 

B|Real, blir for dumt å klage på rare språk i signatur.

6019199[/snapback]

Er slik reglene er og det vet du...

Og selv om man ikke er enig i alle reglene så skal de følges, slik er det bare.

6019208[/snapback]

@B|Real: Du som moderator burde vite at en signatur ikke er et innlegg. Desertglow snakket ikke om signaturer når han postet den uttaelsen der, han snakket om innlegg. Vi har egne signaturregler for signaturen, så vel som vi har egne regler for innlegg og kvaliteten på de. Skal dere begynne å slå ned på brudd på 14 -tegnsregelen i signatur også? I en signatur kan man altså ha alt innhold man måtte ønske om det ikke bryter noen av de presiserte reglene for signatur. Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...