lokeland Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Fy faen så lite lokalavisa vår i Drammen har å skrive om: http://dt.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20...0006/1007/NYHET De greier til og med å preste skrivefeil! Hakke hørt om det Maja. Bryr meg ikke så mye om sånt egentlig. Men liker ikke tanken på at jeg tar den bussen ofte.. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Nei, da avslutter jeg kvelden med Tina Turner - On Silent Wings. Høre ferdig sangen, så er det sovetid. Now there is silence. Endret 1. mai 2006 av Zlatzman Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Høres ut som hotte greier..! Tror jeg gjør det samme, køyer altså... Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Køye allerede? Hører riktignok mistenkelig mye fuglekvitring, men det er da virkelig ikke på tide å ta kvelden enda? Kommer antakelig til å sitte oppe noen timer til og gjøre _ingenting_, og angre veldig på akkurat disse timene i morra Lenke til kommentar
fritidsprobmegiræva Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 folka kan ikke legge seg enda da hmm.. Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 vel, ser nå farlig ut som det er akkurat det de gjør.... så jeg tror jeg går for det samme. god natt. Lenke til kommentar
fritidsprobmegiræva Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 jaja.. hmm.. får se om jeg finner no røyk, og så får jeg tenke på å legge meg jeg og..! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Nå har jeg brent en CD med et par The Simpsons episoder og Monty Python sketchen med Hitler..! Det er nattmaten sin det.. *JompeBortTilTVen* Natta folket! Og Maja? NÅ er det fader meg lyst, enten du vil det eller ikke.. Lenke til kommentar
fritidsprobmegiræva Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Og Maja? NÅ er det fader meg lyst, enten du vil det eller ikke.. 6019752[/snapback] Neeeeei! jeg liker meg i mørket vil ikke at det skal bli lyst! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Nå har jeg bestemt meg får å få døgnet på rett kjør etter nesten ett år uten noe særlig dagslys. Husker jeg klarte å holde rytmen i litt over èn uke litt før jul, men så knakk jeg igjen. Nå skal jeg døgne, legge meg tidlig, og så stå opp tidlig. Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 ahh... hode mitt dunker.. er så fyllesjuk.. klokka er 7.. må være den eneste på denne kloden som er våken nå... *VIL SOVE* Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Neida, så joda. Eeeååå eååå, daffa daffa eåååeååå! Jeg har hodepine. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Heeeeeeeeeeeeeeeeey. Hva skjer? Uff, jeg bursde ikke skrive her nå.. hatt det gøly i kveld da? Nei, jeg orker ikke rrette opp det ejg skirver feil.. 6019143[/snapback] Endelig, ENDELIG! Jeg har ventet så lenge, og nå er dagen kommet, dagen etter min bursdag . Jeg kan endelig si de magiske ordene: Dahl: du har 5 skrivefeil + en unødvendig lang forlengelse av et ord, sistnenvnte ord er i tillegg av utenlandsk opprinnelse og passer sådan heller ikke inn i innlegget, siden det ikke bringer noen mening å ha et utenlandsk ord der. B|Real, blir for dumt å klage på rare språk i signatur.6019199[/snapback] Er slik reglene er og det vet du... Og selv om man ikke er enig i alle reglene så skal de følges, slik er det bare. 6019208[/snapback] @B|Real: Du som moderator burde vite at en signatur ikke er et innlegg. Desertglow snakket ikke om signaturer når han postet den uttaelsen der, han snakket om innlegg. Vi har egne signaturregler for signaturen, så vel som vi har egne regler for innlegg og kvaliteten på de. Skal dere begynne å slå ned på brudd på 14 -tegnsregelen i signatur også? I en signatur kan man altså ha alt innhold man måtte ønske om det ikke bryter noen av de presiserte reglene for signatur. Endret 1. mai 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Jippi.. Da skal jeg ut på varetelling.. EDIT: Leif... Endret 1. mai 2006 av Hrisebro Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Morn folkens. Sovet godt? *danse naken alene i SO5* Edit: Pokker da Endret 1. mai 2006 av Herr Brun Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 God morgen ja. Snart er det på tide å reise med toget hjem igjen... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Guaaareaeh ... hvor er sokken min? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Guaaareaeh ... hvor er sokken min? 6019893[/snapback] Spist opp av sokkemonsteret. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Guaaareaeh ... hvor er sokken min? 6019893[/snapback] Det er 1. Mai, ta en ren sokk i dag Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Guaaareaeh ... hvor er sokken min? 6019893[/snapback] Det er 1. Mai, ta en ren sokk i dag 6019914[/snapback] Haha! Den setningen fikk meg til aa le, vet ikke hvorfor. Nydusjet og ren jeg. Skal i bursdag senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg