Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hold posen lukket, og slå på den med en hammer.

Så åpner du opp.

5993661[/snapback]

Så sprekker posten fordi du bruker en ahmmer med litt skarpe kanter, og du blir fin og rød, uten å sole deg :) Større blir du og

5993673[/snapback]

 

Alt du nevner der er da positivt? :D

5993685[/snapback]

You got the wrong idea.

Lenke til kommentar
Hold posen lukket, og slå på den med en hammer.

Så åpner du opp.

5993661[/snapback]

Så sprekker posten fordi du bruker en ahmmer med litt skarpe kanter, og du blir fin og rød, uten å sole deg :) Større blir du og

5993673[/snapback]

Boling er vel ikke lov? Vepseboling er heller ikke lov.

Lenke til kommentar
Jeg kan klassifisere slike som deg, ved at du er utenomforstående og vet ikke hva som har skjedd. :)

5993675[/snapback]

Ikke noe netsexlogg i SO5 med andre ord. Jaja, vi får sette dahle i arbeid, så er det bare et tidsspørsmål før det lekker ut et eller annet

 

Anette_:

Ja selvfølgelig. For en som ikke har snøring om "hva som har skjedd" så ser det der veeeldiiig ut som flørting ;)

Tenkte bare at hylo skulle "fikse" seg noe jeg :hrm:

Lenke til kommentar
Hold posen lukket, og slå på den med en hammer.

Så åpner du opp.

5993661[/snapback]

Så sprekker posten fordi du bruker en ahmmer med litt skarpe kanter, og du blir fin og rød, uten å sole deg :) Større blir du og

5993673[/snapback]

Boling er vel ikke lov? Vepseboling er heller ikke lov.

5993710[/snapback]

 

Er man redde for at vepsene skal bli overbolet, slik at de blir kjempevepser?

Endret av Agressive
Lenke til kommentar
Jeg kan klassifisere slike som deg, ved at du er utenomforstående og vet ikke hva som har skjedd. :)

5993675[/snapback]

Ikke noe netsexlogg i SO5 med andre ord. Jaja, vi får sette dahle i arbeid, så er det bare et tidsspørsmål før det lekker ut et eller annet

 

Anette_:

Ja selvfølgelig. For en som ikke har snøring om "hva som har skjedd" så ser det der veeeldiiig ut som flørting ;)

Tenkte bare at hylo skulle "fikse" seg noe jeg :hrm:

5993713[/snapback]

Det er nok mer komplisert enn det, og det har ikkenoe med forhold/kjærelighet å gjøre. :)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...