Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jo MSN funker.

6356229[/snapback]

Er dere avhengige av MSN?

6356238[/snapback]

Jah, ekke du ? :innocent:

6356241[/snapback]

Avhengig er et litt for sterkt ord. Men jeg benytter meg en del av det geniale programmet som gjør at man kan snakke gratis med venner, og ikke minst - utvikle vokabularet!

6356266[/snapback]

Så vidt jeg vet er sjelden MSN noe grammatisk Mekka ...

6356294[/snapback]

Morsom kommentar. Men det er ikke det jeg mener. Pga. nyere teknologi som mobiltelefon og chattekanaler har ungdommers ordforråd utvidet seg!! Det gjør MSN til noe svært positivt for ungdommers språkferdigheter.

Lenke til kommentar
Jo MSN funker.

6356229[/snapback]

Er dere avhengige av MSN?

6356238[/snapback]

MSN > Livet

Btw, normal liggestilling?

Haha.jpg

6356246[/snapback]

til katt og være ja , hadde det vært deg så hadde vi nokk lurt litt ja

nå har jeg vært fornuftig og spart 5000 :D

Lenke til kommentar
Morsom kommentar. Men det er ikke det jeg mener. Pga. nyere teknologi som mobiltelefon og chattekanaler har ungdommers ordforråd utvidet seg!! Det gjør MSN til noe svært positivt for ungdommers språkferdigheter.

6356345[/snapback]

Ja, jeg vt... 10hi... :p :p :p

Lenke til kommentar

6356345[/snapback]

mekka for forkortelse og sms språk ja :roll:

Lenke til kommentar

6356345[/snapback]

Som regel ikke, ettersom MSN, mIRC, og andre chatteprogrammer ofte er preget av dialekt.

Men for all del, bokmål skriving kan vel muligens utvide et ordforråd, men neppe mer enn å lese en god bok..

Lenke til kommentar

6356345[/snapback]

Men er også en viktig årsak til at unge folk driver med orddeling, og drar inn andre engelske elementer i språket.

Black Debbath - Styrk Norskfaget anbefales i den anledning, interessant sang igrunn.

Endret av kjehaako
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...