Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Gjest Yoshi

Hvorfor må folk krangle på at andre folk krangler? :p Har lyst til å skrive ut de to siste sidene og makulere dem.

EDIT: For det er så mye bedre å krangle på at folk krangler på at andre krangler. ;)

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Statistisk sett er jenter på vår alder mer modne enn gutter. Legg merke til at statistisk er i kursiv. For jeg sier ikke det er min mening, men statistikkens!

6356050[/snapback]

Jeg repeterer meg selv: At dere er jenter og er på min alder er ikke nødvendigvis negativt.

Lenke til kommentar
Jeg tviler på at hun gidder å dra nesten ti mil, så jeg føler meg ganske sikker her jeg sitter :p

6356001[/snapback]

Ti mil er piece a cake. 45min med bil.

You'll never be safe.

er jo ikke pga guttene jeg er her heller da.. syns bare det er hyggelig og morro å prate med følka

6356005[/snapback]

Jaha? Er ikke det inntrykket jeg har. Hadde du bare villet prate, trenger man ikke å legge ut masse bilder av seg selv.

...Billig jente som er løs,

kaller vi for bondetøs.

Og den løseste i bøgda det er: *kr-hemt*...

:whistle:
Lenke til kommentar
Vanvittig få på MSN, er så få som jeg kan glede med den gledelige nyheten :D  :hm: .

6356102[/snapback]

Hvilken gledelige nyhet er dette snakk om?

--

Herregud som SO koker nå. Vi har fått et nytt medlem av hunkjønn! FINN FREM DASSPAPIRET!

Lenke til kommentar
Statistisk sett er jenter på vår alder mer modne enn gutter. Legg merke til at statistisk er i kursiv. For jeg sier ikke det er min mening, men statistikkens!

6356050[/snapback]

Jeg repeterer meg selv: At dere er jenter og er på min alder er ikke nødvendigvis negativt.

6356073[/snapback]

Point taken.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...