Firesky Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 føler meg n00b på forumet >_< burde bli mer aktiv her jeg Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 Nei, faen.. Husker du det? Har de vel et sted.. Vakke edru, skylder fortsatt på det! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 Nei, faen.. Husker du det? Har de vel et sted.. Vakke edru, skylder fortsatt på det! 6019664[/snapback] Visst husker jeg det. Tror fredrikrb eller noen har dem om du har mista dem Lenke til kommentar
fritidsprobmegiræva Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 sorry, Jarand.. jeg måtte bare Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 Huuuuuuurra for 1 mai :-DDDD Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Du sa du hadde sletta dem din inpotente tulling! Edit: Og til alle som lurer, de øyenbryna er IKKE sånn egentlig, de var bare sminka! Edit: Det hørte egentlig ikke bedre ut.. Endret 1. mai 2006 av Glisevask Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 Edit: Og til alle som lurer, de øyenbryna er IKKE sånn egentlig, de var bare sminka! 6019671[/snapback] Bare noe du sier. Lenke til kommentar
fritidsprobmegiræva Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 Du sa du hadde sletta dem din inpotente tulling! Edit: Og til alle som lurer, de øyenbryna er IKKE sånn egentlig, de var bare sminka! Edit: Det hørte egentlig ikke bedre ut.. 6019671[/snapback] MUAHAHA! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 Vel. Faktisk så er de ekte. Gjorde det frivillig mot at jeg fikk en snusboks av to jenter i klassen. Gud så dum. Ja, det var tider det! Lenke til kommentar
fritidsprobmegiræva Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 hehe.. jaja.. huff.. har begynt å røyke igjen jeg da Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 Sånn skarre værra! Ikke vær så negativ nå.. Apropos røyk så tror jeg det er på tide med en aldri så liten røykepause med Mr. Eventyr! =D Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 hehe.. jaja.. huff.. har begynt å røyke igjen jeg da 6019685[/snapback] hehe hadde du også et røykeslutt prosjekt på gang? jeg klarte halvanne døgn tror ikke helt viljestyrken min var med meg Lenke til kommentar
fritidsprobmegiræva Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 Sånn skarre værra! Ikke vær så negativ nå.. Apropos røyk så tror jeg det er på tide med en aldri så liten røykepause med Mr. Eventyr! =D 6019691[/snapback] hehe.. jaja:P det eneste negative, er at jeg ikke har mere røyk igjen Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 Jeg er bare glad for at jeg aldri startet jeg. Men nå begynner det å bli farlig lyst ute. Legge seg? Lenke til kommentar
fritidsprobmegiræva Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 ganske mørkt her.. har ikke planer om å legge meg helt ennå Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Det er det vel ikke Maja.. Se mot byen så ser du at det er litt rødlig.. Blir lysere her, bare du som ikke har fått nok røyk til å se det! Deilig med røyk BTW, men du har ikke du! Muhaha.. Sitter å eter deilig muffins nå også! Dama til fatters kan sannerlig bake.. Endret 1. mai 2006 av Glisevask Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 stil dark her også men tror jeg legger meg uanz, blir umulig å sove når det er lyst Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 Hehe, godt poeng. Skal bare vente til jeg har fått lasta ned no Simpsonsfilm. *gjespe* Lurer på hvorfor stor plass disse meldingene vi skriver her i SO5 tar etterhvert jeg.. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 Jaja. Lyst i Trondheim i alle fall. Er sånn at man ser alt, men helt lyst har det jo ikke blitt. Ingen gatelys på lenger heller. Lenke til kommentar
fritidsprobmegiræva Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 Det er det vel ikke Maja.. Se mot byen så ser du at det er litt rødlig.. Blir lysere her, bare du som ikke har fått nok røyk til å se det! Deilig med røyk BTW, men du har ikke du! Muhaha.. Sitter å eter deilig muffins nå også! Dama til fatters kan sannerlig bake.. 6019704[/snapback] rødlig my ass! det er ikke så vidt en gang..! hehe.. men det blir vel lyst hvert øyeblikk nå uansett.. Og jeg kan bare rappe røyk fra morra mi jeg.. så det så hørte du foresten om knivstikkingen idag? på en buss i konnerudgata?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg