Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stort sett er det bare ting å glede seg til (med mindre du IKKE kom inn på skole til høsten). Du får nye klassekamerater og nye venner (selv om det kanskje går litt tregt i starten), nye fag og nye erfaringer. Evt. havner du på samme allmennfaglinja som alle i den gamle klassen din.

6355619[/snapback]

Eller ny skole grunnet skifte til landslinje flyfag :p

Satser på å komme inn...fikk vite i dag at jeg har 4.8 i snitt, 57 poeng

6355638[/snapback]

er ikke det litt skumelt og utdanne seg til flymekaninger når store deler av service og reperasjoner blir flyttet ut av norge , er jo nesten bare reparasjoner for og kunne får fly flyvedyktig som blir utført på flyplassene rundom nå .

Kommer forhåpentligvis inn på musikk linja, opptaks prøva gikk bra og jeg har ca 4.8 i snitt...gleder meg ja, men kommer nok til å savne det "lette" livet jeg levde på ungdomskolen :(

6355692[/snapback]

musikk/dans og drama linja må jo være en av di linjen som burde legges ned etter min mening .

6355794[/snapback]

Fordi?

6355805[/snapback]

er ikke så mange seriøse yrker etter en sånn udannelse .

musikker blir du av og starte et band og spille , er ikke så mange av di store musikerne som studere for og bli det

for skuespiller realterte ting finnes det bedre private skoler , samme for dans

derfor .

6355831[/snapback]

Vel, men gir jo et godt grunnlag, og det er jo stort sett der man treffer folk å spille med :)

Lenke til kommentar
dishdish, hvorfor står det hos meg at du har 0 inlegg? Skrev du ikke akk ett? :hmm:

6355837[/snapback]

åneeeei, ikke enda en x]

Katten min fiser :roll:

6355795[/snapback]

uff det luketer ille , katte og hunde fiser er noe av det verste som finnes

6355809[/snapback]

Bundyfis er verre.

6355845[/snapback]

Bundyfis er definitvt verst.

Lenke til kommentar
dishdish, hvorfor står det hos meg at du har 0 inlegg? Skrev du ikke akk ett? :hmm:

6355837[/snapback]

Teller ikke med OT-baren

6355843[/snapback]

Seriøst? Trudde ikke det var sånn her jeg, har alle mine poster her vært helt bortkasta da :hrm:

6355857[/snapback]

Du kan jo beundre de i profilen din da

Trodde eg, men det var bare mest aktiv ^^

Endret av Jarek
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

6355837[/snapback]

Teller ikke med OT-baren

6355843[/snapback]

Seriøst? Trudde ikke det var sånn her jeg, har alle mine poster her vært helt bortkasta da :hrm:

6355857[/snapback]

Haha, postene her teller ikke på grunn av nettopp det! :!:

Lenke til kommentar

6355837[/snapback]

Teller ikke med OT-baren

6355843[/snapback]

Jeg aner ikke! Det står hos meg også... Kanskje fordi jeg registrerte meg i dag? Hm....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...