Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stort sett er det bare ting å glede seg til (med mindre du IKKE kom inn på skole til høsten). Du får nye klassekamerater og nye venner (selv om det kanskje går litt tregt i starten), nye fag og nye erfaringer. Evt. havner du på samme allmennfaglinja som alle i den gamle klassen din.

Lenke til kommentar

av og til vil jeg tilbake på skolen , livet var lett da , man trenget ikke gjøre noe , men så husker jeg hvor lite penger jeg hadde på den tidnen :D

men av og til kunne jeg tengt meg høgere studier bare for det sosiale livt og masse festing ^^

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
Stort sett er det bare ting å glede seg til (med mindre du IKKE kom inn på skole til høsten). Du får nye klassekamerater og nye venner (selv om det kanskje går litt tregt i starten), nye fag og nye erfaringer. Evt. havner du på samme allmennfaglinja som alle i den gamle klassen din.

6355619[/snapback]

Eller ny skole grunnet skifte til landslinje flyfag :p

Satser på å komme inn...fikk vite i dag at jeg har 4.8 i snitt, 57 poeng

Lenke til kommentar
av og til vil jeg tilbake på skolen , livet var lett da , man trenget ikke gjøre noe , men så husker jeg hvor lite penger jeg hadde på den tidnen :D

men av og til kunne jeg tengt meg høgere studier bare for det sosiale livt og masse festing ^^

6355624[/snapback]

Jeg savner klassekameratene mine, jeg savner hjemmet mitt. Jeg savner privatlivet.

Jeg savner kulden til norge.

Gyrosene her nede er gode da..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...