lokeland Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Satrucci_: Fortell, fortell! Takk ThaAndre! Vet ikke noe om de andre låtene, vet bare om den ene låta. Hørte den først da den begynte å florere på mobiler via blåtann her i nærmiljøet. Nei, jeg får brenne no Futurama på DVD så jeg har litt kveldskos. Hehe! och man tröttnar sällan på låtarna. Fra Basshunter.se .. Takk for DEN info'n! *VilSove* Tror jeg får fyre opp i FruityLoops å kose meg litt selv. Endret 1. mai 2006 av Glisevask Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 Futurama er best! FUTURAMA FOR EVER! As far as I know, kommer det en spesial sesong elns bare på DVD.. En gubbe som sa det.. Tror den blir bra nei, nå tar jeg kveld for alvor.. Legger meg og hører på radio på mobilen elns.. Natta folk.. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Glisevask:Uh... Innebærer ca. fin dame på 25 og meg som seier nei. (Er så forihelvetes sint på meg sjøl no. #%¤=#¤/#%) Endret 1. mai 2006 av Satrucci_ Lenke til kommentar
fritidsprobmegiræva Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 Hei alle sammen.. skjer det noe i natt da? Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Hei alle sammen.. skjer det noe i natt da? 6019610[/snapback] la meg tippe! bundy? Endret 1. mai 2006 av Firesky Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 *ler* Nei off.. Var BTW på kino å så Istid 2 med dama idag. Fantastisk film! en del nye aspekter nå, utenom den hysteriske humoren. Det ekkornet har jeg egentlig ganske stor respekt for. Skulle ønske jeg var like motivert med skolearbeidet mitt som han er med den nøtta (valnøtt?) .. *Gjespe* Skulle aldri ha avslutta Winamp! Så kommer søvnen.. Faretruende!! Lenke til kommentar
fritidsprobmegiræva Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 *ler* Nei off.. Var BTW på kino å så Istid 2 med dama idag. Fantastisk film! en del nye aspekter nå, utenom den hysteriske humoren.Det ekkornet har jeg egentlig ganske stor respekt for. Skulle ønske jeg var like motivert med skolearbeidet mitt som han er med den nøtta (valnøtt?) .. *Gjespe* Skulle aldri ha avslutta Winamp! Så kommer søvnen.. Faretruende!! 6019626[/snapback] Istid 2 er gennial, Jarand :!: åssen hadde Tina det da? bra håper jeg.. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 Hei alle sammen.. skjer det noe i natt da? 6019610[/snapback] la meg tippe! bundy? 6019623[/snapback] Huh? fritidsprobmegiræva har vært medlem lenge, og det er absolutt ikke Bundy. Lenke til kommentar
fritidsprobmegiræva Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Huh? fritidsprobmegiræva har vært medlem lenge, og det er absolutt ikke Bundy. 6019632[/snapback] Haha! stemmer det.. Endret 1. mai 2006 av fritidsprobmegiræva Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 lol, ok =) trodde nesten det var bundy som hadde oppretta en tredje konto elns ^^ kunne hvert morsomt men sorry jeg tok feil Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 Deilig å vite at man har fri i morra(dag) ^^ Kan sove lenge, ikke tenke på en dritt, bare ligge å slappe av heele dagen Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 Vel, typen/kjerringa kjenner meg så.. Det ække Bundy gitt! Lenke til kommentar
fritidsprobmegiræva Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 Janne? Gullfisk? 6019637[/snapback] WHAT?? det er Maja.. husker du ikke at jeg har konto her? vi som hadde det så morro.. neida.. du er tilgitt Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 Vel, typen/kjerringa kjenner meg så.. Det ække Bundy gitt! 6019643[/snapback] hehe nei, jeg så det nå at det var sånn understreka på fritidsprobmegiræva helt i bunnen der det står fks "6 bruker(e) leser denne tråden" er ikke det sånn VIP greier elns? eller hva er betyr det egenbtlig når det er slik understreket? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Maja? ÆÆÆ! Neida, holder ikke styr på alle jentene som er så ville etter meg jeg vettu.. Morro? Uff, den camgreia i fylla? Off, off og atter off.. Det betyr at personen skriver.. Understreking altså! Endret 1. mai 2006 av Glisevask Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 eller hva er betyr det egenbtlig når det er slik understreket? 6019651[/snapback] Prøv å holde musa over neste gang og se hva som står ... Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 eller hva er betyr det egenbtlig når det er slik understreket? 6019651[/snapback] Prøv å holde musa over neste gang og se hva som står ... 6019656[/snapback] ahhh den var ikke dum nei ;D da lærte jeg jo noe nytt i dag oxo Lenke til kommentar
fritidsprobmegiræva Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 Vel, typen/kjerringa kjenner meg så.. Det ække Bundy gitt! 6019643[/snapback] hehe nei, jeg så det nå at det var sånn understreka på fritidsprobmegiræva helt i bunnen der det står fks "6 bruker(e) leser denne tråden" er ikke det sånn VIP greier elns? eller hva er betyr det egenbtlig når det er slik understreket? 6019651[/snapback] Når det er sånn understrek dingseboms under nicket, så betyr det at de skriver et svar.. eller..? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 Maja? ÆÆÆ! Neida, holder ikke styr på alle jentene som er så ville etter meg jeg vettu.. Morro? Uff, den camgreia i fylla? Off, off og atter off.. 6019655[/snapback] Har du de fine bildene der du skrev diverse i panna enda? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg