KompleX Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Gidder ikke sofve enda, så¨hvorfor ikke fortelle et dikt: Ismatten står i vildens sky, dørkarmen eksploderer i en voldsom implosjon! Den trådløse diskett sier nei, for mopeden takker ja til oppblåsbare badebåter Lenke til kommentar
Axes Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Til helgen skal jeg kjøpe meg drikke for 4000kr, og MASSE hasj (spøk) Nå har jeg 17.500 kroner som jeg forsåvidt skal bruke på cross når sessongen starter opp igjen. Problemet er at jeg mangler 3000 for å få en bra cross, men jeg får stipend på 54.000 hvis jeg er heldig, skal jeg satse på det og ta 3000 å bruke på hva jeg vil? Frister enormt. Endret 1. mai 2006 av Axes Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 syns du bør la de som ikke er fulle ta seg av modereringen jeg:) 6019325[/snapback] For eksempel meg. Oh yeah, baby. Tomat, fortsatt ehr? 6019337[/snapback] Er her jeg. Noe jeg skulle sutte på? Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Jo, nå skal du høre: Det som skjer er at: Du bare måtte kikke, måtte du ikke? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Du bare måtte kikke, måtte du ikke? 6019412[/snapback] Ja Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Heisann folka.. Listening to: Franz Ferdinand - Take me out Wants: Asus A6Ja Gets: Yelled at Doing: You really dont wanna know Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 Ah...reggeah musikk er digg syns jeg. Roger hadde no ordentlig reggeah shit som han fant: Matisyahu- Exaltation.mp36019349[/snapback] Heh. Akkurat når jeg leste det hørte jeg på Matisyahu - [Live at Stubb's #05] King Without a Crown [4:48] 6019387[/snapback] Jeg har den der faktisk Liker bandet :rup: Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Snørret renner, det er vondt å svelge, jeg hoster og nyser og jeg er varm i panna. Something fishy is going on Anyways, natta. Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Viva la Bam themet er tøft.. Men gud så slitsomt på slutten U2 - Sweetest thing Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Da køyer jeg! Gleder meg til bilmesse i morgen, God Natt! Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 God natt MagnusW Noen andre en meg som er våken i vårnatten? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 God kveld. Var ikke så mye action i dag, ble vel som en spasertur rundt i Trondheim for å sjekke ut årets russ. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 God natt MagnusW Noen andre en meg som er våken i vårnatten? 6019457[/snapback] Jeg er våken, men spørs hvor lenge det varer.. Sitter å hører på Satyricon's siste album.. Its interesting.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Sett TV Norge-filmen, "Too young to be a dad". Virkelig tåredryppende, lå og hulket gjennom halve filmen. Kan en eller annen pro-life-gruppe ha sponset den tro? Virket gjorde den ihvertfall... Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Så den jeg og, eller, kom til midten.. Da gadd jeg ikke mer.. Første gang gubben får seg no', og jenta blir slått på tjukken.. Det er bummer! Sikkert no kristen religiøs sponsing for å vise unge at sex er fy-fy, ekkelt, og skal ikke testes før man er gift og vel så det.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Så den jeg og, eller, kom til midten.. Da gadd jeg ikke mer.. Første gang gubben får seg no', og jenta blir slått på tjukken.. Det er bummer! Sikkert no kristen religiøs sponsing for å vise unge at sex er fy-fy, ekkelt, og skal ikke testes før man er gift og vel så det.. 6019539[/snapback] Mulig. Siste halvdel var vel den jeg fulgte med på, og tårende rant. Virkelig trist. Men at en eller annen lobby-gruppe har sponset, det er vel mye mulig. Men nå endte det med at gutten og foreldrene hans tok barnet til seg. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Sikkert grei nok film, for å vise en ganske så kinkig situasjon.. Men klarte ikke holde intressen min lenge, desverre.. Nei, tror jeg køyer. God natt godtfolk.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Fytte F jeg hater russelåta (BassHunter - Botten Anna) og en hau av andre låter fra BassHunter. Hvorfor? De er forbanna avhengighetsskapende! Høres BTW ut som no FruityLoops greier han/hun/de/dem/det mekker det med. Jeg skulle egentlig legge meg jeg.. Jaja... Ser jo hvordan den planen går! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 1.mai er til for å drite seg ut... =( Herregud. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Er det russelåter da? Boten anna er hvertfall årets (uoffisielle) TG låt, uten tvil. Sitert fra basshunter.se: Han började producera melodisk trance musikk år 1999 till hjälp av programmet Fruityloops som han använder än idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg