Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til helgen skal jeg kjøpe meg drikke for 4000kr, og MASSE hasj :) (spøk)

Nå har jeg 17.500 kroner som jeg forsåvidt skal bruke på cross når sessongen starter opp igjen. Problemet er at jeg mangler 3000 for å få en bra cross, men jeg får stipend på 54.000 hvis jeg er heldig, skal jeg satse på det og ta 3000 å bruke på hva jeg vil? :hmm: Frister enormt.

Endret av Axes
Lenke til kommentar
Ah...reggeah musikk er digg syns jeg. Roger hadde no ordentlig reggeah shit som han fant: Matisyahu- Exaltation.mp3

6019349[/snapback]

 

Heh. Akkurat når jeg leste det hørte jeg på Matisyahu - [Live at Stubb's #05] King Without a Crown [4:48]

6019387[/snapback]

Jeg har den der faktisk :mrgreen:

Liker bandet :rup:

Lenke til kommentar
Så den jeg og, eller, kom til midten.. Da gadd jeg ikke mer.. Første gang gubben får seg no', og jenta blir slått på tjukken.. Det er bummer!

 

Sikkert no kristen religiøs sponsing for å vise unge at sex er fy-fy, ekkelt, og skal ikke testes før man er gift og vel så det..

6019539[/snapback]

Mulig. Siste halvdel var vel den jeg fulgte med på, og tårende rant. Virkelig trist. :p

 

Men at en eller annen lobby-gruppe har sponset, det er vel mye mulig. Men nå endte det med at gutten og foreldrene hans tok barnet til seg.

Lenke til kommentar

Fytte F jeg hater russelåta (BassHunter - Botten Anna) og en hau av andre låter fra BassHunter. Hvorfor? De er forbanna avhengighetsskapende!

Høres BTW ut som no FruityLoops greier han/hun/de/dem/det mekker det med. Jeg skulle egentlig legge meg jeg.. Jaja... Ser jo hvordan den planen går! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...