Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel de fløy 2 ganger over her.. første gangen kom de fra Ås mot Nordby også andre gangen fløy de tilbake samme veien tror jeg..

Bor 5min fra storsenteret mot kråkstad...

6350940[/snapback]

Okei. Hørte de bare en gang jeg. Bor mot Nordby, ved Falken. Og Hilmar Hammerhei

@ jagerfly-diskusjonen: Jeg bor to-tre kilometer unna Kjeller flystasjon, så jeg ser F16-fly minst hver uke. Dessuten bor jeg under innflygningen til Gardermoen, så jeg har passasjerfly som går rimelig lavt over meg hvert andre minutt.

6350942[/snapback]

Ja, men vi bor på bondelandet. Her løper alle ut om det kommer en bil forbi. Nesten. :wee:

Lenke til kommentar
@ jagerfly-diskusjonen: Jeg bor to-tre kilometer unna Kjeller flystasjon, så jeg ser F16-fly minst hver uke. Dessuten bor jeg under innflygningen til Gardermoen, så jeg har passasjerfly som går rimelig lavt over meg hvert andre minutt.

6350942[/snapback]

Tihi. Slitsomt!

Lenke til kommentar

6350942[/snapback]

Tihi. Slitsomt!

6350965[/snapback]

Nei, det er gøy. Støyen er jeg vant med. E6 ligger en kilometer unna.
Lenke til kommentar
Æsj. Fikk D i matte dette semesteret :(

6350989[/snapback]

D av A - B - C - D - E - F?

9.

6350992[/snapback]

Da er det vel svimlende få av karakterene der som faktisk har noe å si, er det ikke? Bare jobb hardt som et esel til neste år.

Endret av nerdVANNA
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...