Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er i utgangspunktet prinsippielt (skrives det sånn btw?) imot å poste i SO-tråden, men måtte bare få det ut B|Real. WTF er det for en regel?

 

"Dialekt er vi ikke glad i"? For det første lyser det dårlig norsk av den setningen der. For det andre er det en idiotisk og meningsløs regel ettersom folk burde få ha hva de vil i signaturen sin så lenge det ikke støter andre forumbrukere, og / eller har tekst som all sunn fornuft tilsier at en ikke burde ha i en offentlig signatur.

Lenke til kommentar
Jeg er i utgangspunktet prinsippielt (skrives det sånn btw?) imot å poste i SO-tråden, men måtte bare få det ut B|Real. WTF er det for en regel?

 

"Dialekt er vi ikke glad i"? For det første lyser det dårlig norsk av den setningen der.  For det andre er det en idiotisk og meningsløs regel ettersom folk burde få ha hva de vil i signaturen sin så lenge det ikke støter andre forumbrukere, og / eller har tekst som all sunn fornuft tilsier at en ikke burde ha i en offentlig signatur.

6019284[/snapback]

Stiller meg back dimtard'en.

 

Dahl: Du overdriver. :)

Lenke til kommentar
Jeg er i utgangspunktet prinsippielt (skrives det sånn btw?) imot å poste i SO-tråden, men måtte bare få det ut B|Real. WTF er det for en regel?

 

"Dialekt er vi ikke glad i"? For det første lyser det dårlig norsk av den setningen der.  For det andre er det en idiotisk og meningsløs regel ettersom folk burde få ha hva de vil i signaturen sin så lenge det ikke støter andre forumbrukere, og / eller har tekst som all sunn fornuft tilsier at en ikke burde ha i en offentlig signatur.

6019284[/snapback]

Sorry to say. Dette er et diktatur.

Lenke til kommentar
Jeg er i utgangspunktet prinsippielt (skrives det sånn btw?) imot å poste i SO-tråden, men måtte bare få det ut B|Real. WTF er det for en regel?

 

"Dialekt er vi ikke glad i"? For det første lyser det dårlig norsk av den setningen der.  For det andre er det en idiotisk og meningsløs regel ettersom folk burde få ha hva de vil i signaturen sin så lenge det ikke støter andre forumbrukere, og / eller har tekst som all sunn fornuft tilsier at en ikke burde ha i en offentlig signatur.

6019284[/snapback]

Er ikke jeg som lager reglene på forumet.

Hadde jeg hatt fått bestemt forumet så hadde vi hatt en torrentside med navn hardware.no (:mrgreen:) og community rundt det, men det har vi ikke, vi har det regelverket hardware.no har satt opp på dette stedet og man må bare følge de. Forumet er ikke en rettighet, det er en privilegie som vi har, rett og slett. Og jeg har sagt ja til å følge disse reglene. Hvis jeg ikke er enig i reglene så forlater jeg hardware.no som moderator og muligens bruker også. Men slik er bare ting og JEG er ikke den som bestemmer de tingene.

 

Ps, jeg er full så hva som blir sagt kan tolkes på feile gale måter bare så det er sagt også :wee:

Lenke til kommentar
Er ikke jeg som lager reglene på forumet.

Hadde jeg hatt fått bestemt forumet så hadde vi hatt en torrentside med navn hardware.no (:mrgreen:) og community rundt det, men det har vi ikke, vi har det regelverket hardware.no har satt opp på dette stedet og man må bare følge de. Forumet er ikke en rettighet, det er en privilegie som vi har, rett og slett. Og jeg har sagt ja til å følge disse reglene. Hvis jeg ikke er enig i reglene så forlater jeg hardware.no som moderator og muligens bruker også. Men slik er bare ting og JEG er ikke den som bestemmer de tingene.

 

Ps, jeg er full så hva som blir sagt kan tolkes på feile gale måter bare så det er sagt også :wee:

6019319[/snapback]

 

Hehe, merker at du har fått i deg en øl eller to ja, din fjott. :]

Er fullt klar over at du ikke har noe med det å gjøre, så du behøver ikke servere meg den lange rettighet / privilegie-historien jeg har sett ørten ganger før. :---P

Kan jo ikke la være å like innlegget ditt når du har med verdens tøffeste smiley, som rocker all denne nye shitten som har kommet. :-----]

Lenke til kommentar
Er fullt klar over at du ikke har noe med det å gjøre, så du behøver ikke servere meg den lange rettighet / privilegie-historien jeg har sett ørten ganger før. :---P

6019333[/snapback]

Hehe, jeg vet, men det er en regel som jeg tror noen tenker litt for lite på da :)

 

Ah...reggeah musikk er digg syns jeg. Roger hadde no ordentlig reggeah shit som han fant: Matisyahu- Exaltation.mp3

 

Hvis noen har den så anbefaler jeg de å få tak i den, for det er chilly musikk som fan :cool::cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...