Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Kverk den. Har du CRT skjerm og softgun kan du trene :cool:

Det er vanskelig å treffe fra tre meters hold.

6349699[/snapback]

Jeg har en elektrisk en som kosta 125 kroner ny, som på godt norsk betyr at jeg ikke kunne ha drept en død flue om den så var teipa foran munninga. (:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
The Ring på kino ga meg noen creepy øyeblikk husker jeg. Men det er eneste gangen jeg har blitt "redd" siden The Shining som liten. Men Silent Hill ser fet ut!

6349718[/snapback]

Hvis The Ring var den eneste som skremte deg, så mistenker jeg at det har mer med stemning å gjøre. Kino forsterker alle følelser når det gjelder film, fordi lyden er høy og bildet er så stort at man ikke kan se vekk. Slukk lysene, skru opp lyden, konsentrer deg utelukkende om filmen og lev deg inn i filmen.

Filmer er så gode som du gjør de; hvis du ikke vil bli skremt av den, så blir du ikke det.

Lenke til kommentar
The Ring på kino ga meg noen creepy øyeblikk husker jeg. Men det er eneste gangen jeg har blitt "redd" siden The Shining som liten. Men Silent Hill ser fet ut!

6349718[/snapback]

Hvis The Ring var den eneste som skremte deg, så mistenker jeg at det har mer med stemning å gjøre. Kino forsterker alle følelser når det gjelder film, fordi lyden er høy og bildet er så stort at man ikke kan se vekk. Slukk lysene, skru opp lyden, konsentrer deg utelukkende om filmen og lev deg inn i filmen.

Filmer er så gode som du gjør de; hvis du ikke vil bli skremt av den, så blir du ikke det.

6349746[/snapback]

Ja du har fullstendig rett. Det er absolutt stemning. Men filmen må HA stemningen for at det skal bli noe ut av det. Greit man skvetter av masse filmer, men det er jo fordi en høy lyd og et kjapt bilde gir deg en reaksjon ... det er å være konstant "bekymra" i 1 1\2 time som er deilig ... og det klarte The Ring! The Ring 2 og The Grudge greide ikke det, for da var konseptet brukt opp for min del!

Lenke til kommentar

6349718[/snapback]

6349746[/snapback]

Lær deg å lese innleggene steffy-pusen. Den eneste filmen som har gjort ham redd er The Shining

Lenke til kommentar
Er champagne godt? Og hvor mye koster en flaske (billigstoff) ?

6349741[/snapback]

For en som ikke har drukket det så mye smaker det som syrlig men samtidig ganske søt, boblende vin. Skal du ha Champagne (altså at den er laget i champagne) koster disse mer en musserende hvitviner. Bare så det er sagt så vil du nok ikke smake forskjell på den billigste musserende og den dyreste champagnen...

Lenke til kommentar

6349718[/snapback]

6349746[/snapback]

Lær deg å lese innleggene steffy-pusen. Den eneste filmen som har gjort ham redd er The Shining

6349758[/snapback]

Fist me, sunshine. Konsentrer deg om det viktige i innlegget, ikke småplukket. Stemningen er fortsatt den avgjørende faktoren.

Lenke til kommentar
Jeg har en elektrisk en som kosta 125 kroner ny, som på godt norsk betyr at jeg ikke kunne ha drept en død flue om den så var teipa foran munninga. (:

6349731[/snapback]

^^

Jeg ble ikke skremt av The Ring. Noen som har en skikkelig skummel film i ermet?  :)

6349751[/snapback]

Tale of Two Sisters. Ikke en skvett film, men en skummel film. Er en japansk film da. Ble heller ikke skremt av The Ring. Bor i Nord Norge så jeg er vant til historier om "Hann Gammel-Eijrik" :no:
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...