Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Åh? Hva heter plata di da? Må kjøpe den!

Ja nei ingenting ute enda. Men jeg har joina et band som heter Plumbo. Skrive litt låter og synge litt festmusikk som jeg liker det. Så plata kommer vel ut mot slutten av året regner man med. Spille inn i studio til MGT, der hvor Klovner i Kamp og Luxus Leverpostei gjør moroa si ... så skal bli artig det der. Med den gærne gjengen her:

@ Maidz: Nei at de ble provosert nok til å gidde er for meg et kompliment. Så jeg er da "verdig" en invasjon. Hehe!

6349637[/snapback]

:love: Luxus Leverpostei :love:

Lenke til kommentar
Distriktsnorge er som mac, det funker ikke.

6349624[/snapback]

Enda bedre. Det er pent, men bare på utsiden.

6349634[/snapback]

Stemmer ganske bra. Glad jeg bor her da ;)

Åh? Hva heter plata di da? Må kjøpe den!

Ja nei ingenting ute enda. Men jeg har joina et band som heter Plumbo. Skrive litt låter og synge litt festmusikk som jeg liker det. Så plata kommer vel ut mot slutten av året regner man med. Spille inn i studio til MGT, der hvor Klovner i Kamp og Luxus Leverpostei gjør moroa si ... så skal bli artig det der. Med den gærne gjengen her:

6349637[/snapback]

:wee:

Husk å legg ut tittelen på forumet da :love:

Lenke til kommentar
En legger lettere på seg om en spiser om kvelden. Kroppen beveger seg ikke når en sover vettu, og så brenner en ikke like mye kalorier og slikt. Men det går bra å spise litt en time før en legger seg.

6349615[/snapback]

typisk regel som gutter driter i med andre ord :hmm: har ikke lagt på meg enda, så jeg tror jeg fortsetter med munchinga...

SkyMarshall: Gled deg (med ekstra stor G) til slutten på 24 S5! Det er ikke uten grunn at det er et alter til tilbedelse av Jack Bauer i bahelorpadden min!

Lenke til kommentar
Så The Descent med broderen, var ikke så skremmende/spennende som jeg hadde for venta.

Noen andre som har sett den?

6349683[/snapback]

Den var ufattelig uskremmende.

Damene begynner å slåss med "monstrene"? *Snork*

Endret av Jarek
Lenke til kommentar
Så The Descent med broderen, var ikke så skremmende/spennende som jeg hadde for venta.

Noen andre som har sett den?

6349683[/snapback]

Den var ufattelig uskremmende.

6349686[/snapback]

Ironi eller var den det? Jeg TRENGER en skremmende film nå. Det er liksom ikke så ofte jeg blir skremt lenger. Er jo aldri noe innoverende mer. Krysser finga for Silent Hill for å si det sånn!
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...