Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Action i hovedstaden.

Bevæpningsordre er gitt i jakten på en rød Golf rundt Grorud, etter mulig skudd avfyrt, og skal bokse inn bilen (håper de).

EDIT: Hørt et nytt smell, Bergensveien. Helikopteret kunne ikke komme ennå, fordi det holdt på å fylle.

Politiradio. <3

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
[Er det galt å spise nattestid? hva skjer da? jeg greier ikke sove hvis jeg er sulten jeg... nå greier jeg ikke sove uansett, men nok om det  :blush:

En legger lettere på seg om en spiser om kvelden. Kroppen beveger seg ikke når en sover vettu, og så brenner en ikke like mye kalorier og slikt. Men det går bra å spise litt en time før en legger seg.

Lenke til kommentar
[Er det galt å spise nattestid? hva skjer da? jeg greier ikke sove hvis jeg er sulten jeg... nå greier jeg ikke sove uansett, men nok om det  :blush:

En legger lettere på seg om en spiser om kvelden. Kroppen beveger seg ikke når en sover vettu, og så brenner en ikke like mye kalorier og slikt. Men det går bra å spise litt en time før en legger seg.

6349615[/snapback]

Kroppen beveger seg faktisk mye i løpet av natten.

Det gjør ihvertfall jeg ^^

Lenke til kommentar
Jeg har!  :)

6349580[/snapback]

Åh? Hva heter plata di da? Må kjøpe den!

Hææ?? Zappza (Fjortenpunktsdrittregel)

6349587[/snapback]

Hææ? Sier jeg og.

Action i hovedstaden.

Bevæpningsordre er gitt i jakten på en rød Golf rundt Grorud, etter mulig skudd avfyrt, og skal bokse inn bilen (håper de).

EDIT: Hørt et nytt smell, Bergensveien. Helikopteret kunne ikke komme ennå, fordi det holdt på å fylle.

Politiradio. <3

6349591[/snapback]

:cool:

Lenke til kommentar
Åh? Hva heter plata di da? Må kjøpe den!

Ja nei ingenting ute enda. Men jeg har joina et band som heter Plumbo. Skrive litt låter og synge litt festmusikk som jeg liker det. Så plata kommer vel ut mot slutten av året regner man med. Spille inn i studio til MGT, der hvor Klovner i Kamp og Luxus Leverpostei gjør moroa si ... så skal bli artig det der. Med den gærne gjengen her:

@ Maidz: Nei at de ble provosert nok til å gidde er for meg et kompliment. Så jeg er da "verdig" en invasjon. Hehe!

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...