Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Apropo slem pike, spiser chicken terryaki nå. Det er sååå godt.

6349467[/snapback]

Er man plutselig slem når man spiser teryaki nå :dontgetit: Værre med en på den lokale chinese takewayplassen i england like ved der jeg bodde når jeg var liten. "Chef'en" stekte hunden sin og lagde chow mein...

Lenke til kommentar
Apropo slem pike, spiser chicken terryaki nå. Det er sååå godt.

6349467[/snapback]

Er man plutselig slem når man spiser teryaki nå :dontgetit: Værre med en på den lokale chinese takewayplassen i england like ved der jeg bodde når jeg var liten. "Chef'en" stekte hunden sin og lagde chow mein...

6349533[/snapback]

Nei, selvfølgelig ikke, bare at jeg har lovt meg selv å ikke spise nattestid lenger. Jeg har smakt kanin og slange men ikke hund selv om det sikkert hadde vært godt hvis jeg ikke hadde visst hva det var det også ;)

Lenke til kommentar
Nei, selvfølgelig ikke, bare at jeg har lovt meg selv å ikke spise nattestid lenger. Jeg har smakt kanin og slange men ikke hund selv om det sikkert hadde vært godt hvis jeg ikke hadde visst hva det var det også  ;)

6349544[/snapback]

Er det galt å spise nattestid? hva skjer da? jeg greier ikke sove hvis jeg er sulten jeg... nå greier jeg ikke sove uansett, men nok om det :blush:

Lenke til kommentar
SkyMarshall > Ravi :w00t:

Har du vurdert plateselskap?

Med de norske sangene dine?

CC Records hadde nok kjøpt ^^

6349567[/snapback]

Jeg har! :)

6349580[/snapback]

Har du? Tøft.

Btw, giddi å mint meg på når whinerz.com er oppe? Vil registrere meg på forumet :b

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...