Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå legger jeg meg også. Har en lang dag med blant annet gynekologisk undersøkelse foran meg, gruer meg litt. Vil ikke at noen jeg ikke kjenner skal ta der  :p

6349251[/snapback]

Vil tro at det er bedre å ikke kjenne han/henne enn å ikke gjøre det..

ikke les dette om du frykter gynekologen.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Tenk hvor mye stygt en gynekolog kan si om pasientene sine i fylla.. Om han møter de ute x]
Lenke til kommentar
Nå legger jeg meg også. Har en lang dag med blant annet gynekologisk undersøkelse foran meg, gruer meg litt. Vil ikke at noen jeg ikke kjenner skal ta der  :p

6349251[/snapback]

Ugh.. gynekologer...

Har du noen gang tenkt på hva som får en mann til å finne ut at "Hmm, når jeg blir voksen skal jeg bli gynekolog!"?

Lenke til kommentar

Tenk hvor mye stygt en gynekolog kan si om pasientene sine i fylla.. Om han møter de ute x]

6349258[/snapback]

Har skjedd før det, dog ikke med meg :p

Lenke til kommentar

6349251[/snapback]

Ugh.. gynekologer...

Har du noen gang tenkt på hva som får en mann til å finne ut at "Hmm, når jeg blir voksen skal jeg bli gynekolog!"?

6349263[/snapback]

Enten er han født psykopat, eller så har han en syk fetish

Endret av espennyh
Lenke til kommentar

6349258[/snapback]

Nå tror jeg ikke mitt underliv er så unormalt at det er noe å skrike ut om, men takk for advarselen du. ;)

Lenke til kommentar

6349263[/snapback]

Jeg tror jeg har svaret.

6349274[/snapback]

Kunne gjerne ha vært et yrke jeg kunne ha gjort daglig :wee:

Lenke til kommentar

6349251[/snapback]

Vil tro at det er bedre å ikke kjenne han/henne enn å ikke gjøre det..

6349258[/snapback]

Taushetsplikt :)

En venninne av meg forstuet halebeinet for litt siden. Da måtte doktoren stikke to fingrer opp i ræva hennes :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...