Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Linn Christin fikk seg jo en omgang en natt her.

6348929[/snapback]

De aller fleste her har vel lagt ut et lettkledd bilde på nett en eller annen gang, ingen vits i å slakte noen for det.  ;)

6348964[/snapback]

Erklærer meg skyldig på alle punkter.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
*snipp*

6348929[/snapback]

En god gjeng med tullinger, disse guttene. Gjør som meg og fredrik; hvis du finner deg en søt forumsjente, så besøker du henne i stedet for å spamme med "LOL newds plz" . :)

6348944[/snapback]

Beklager var det det jeg prøvde og komme frem til i posten. Nei. Jeg prøvde og komme frem med at det går ann og behandle andre med respekt. Spesielt jenter på forumet her. Er ikke mange her har jeg et inntrykk av å så fort en kommer blir hun kastet ut døra igjen. Skjerp dere.

Lenke til kommentar

Men skal opp tidlig i morra jeg, skal på skolen(bare 1 time ell noda) SÅ bør vel hive meg til sengs.. Skal ikke be med meg noen i kveld, folk her på forumet blir visst litt irriterte..

Så god natt til alle dere kjekke gutter ;) (dere hveit hvem dere er) (tror jeg da:P) skal ikke nevne navn, men har sikkert sagt det til dere en gang :p

*Nattakos* :wee:

Endret av looOool
Lenke til kommentar

6348929[/snapback]

Må nok si meg skyldig.

6348988[/snapback]

Godt du sier det. Har heller ikke sett jenta på noen dager her, det er bekymrende.. Jeg ønsker bare at vi alle kan ha det gøy og ta vare på "jentene" våre her på forumet.

Lenke til kommentar

Det er litt rart det der med at jenter på forum får mye oppmerksomhet. Men, likevel ganske naturlig i og med at flesteparten av brukerene her er gutter. Jeg merket det samme da jeg ble medlem her, men jeg har ikke så alt for mye imot oppmerksomhet, så det går greit.

Lenke til kommentar

Beklager var det det jeg prøvde og komme frem til i posten. Nei. Jeg prøvde og komme frem med at det går ann og behandle andre med respekt. Spesielt jenter på forumet her. Er ikke mange her har jeg et inntrykk av å så fort en kommer blir hun kastet ut døra igjen. Skjerp dere.

6348990[/snapback]

Jeg beklager hvis du misforstod, men poenget mitt var aldri å bekrefte eller forsterke hva det nå enn var du bablet om. Jeg leser sjeldent mer enn de første 6-7 ordene av et innlegg før jeg svarer med det jeg hadde sagt uansett, skjønner du. Anyway, alle blir behandlet dårlig i begynnelsen. De som overlever, får bli.

Lenke til kommentar

6348929[/snapback]

Må nok si meg skyldig.

6348988[/snapback]

Godt du sier det. Har heller ikke sett jenta på noen dager her, det er bekymrende.. Jeg ønsker bare at vi alle kan ha det gøy og ta vare på "jentene" våre her på forumet.

6349005[/snapback]

Er det noen som plager jentene?

Lenke til kommentar
Litt for sent å skape et godt miljø her. Det var ødelagt lenge før L<sett inn x antall O-er her>L kom.

6348796[/snapback]

Stemmer nok det. Jeg har vært her relativt kort, men synes det var mye bedre stemning i SO4.

ja vel hvorfor i all verden er  looOool plutselig plagsom? Synes henne er morsom og ha på forumet? Dere er vel ikke blitt en gjeng innestengte aper som ikke tar imot nye mennesker?

Synes  looOool er som en frisk pust på vårt forum. Å vær litt gentelmans her, man skal behandle jenter / kvinner med respekt!

6348839[/snapback]

Jeg synes hun er plagsom fordi hun gneller etter gutter her i SO.

Jeg tar gjerne i mot nye personer så lenge de ikke oppfører seg som noen forbanna drittsekker. (ikke til loo0ool). Innestengt er jeg ikke ;)

Ja hyggelig at vi forsatt kan ta i mot nye mennesker, derfor man har et forum. Bli kjent og lære noe. Spørs hvor man poster da så klart. Men ærlig talt, er det hennes skyld i at 50 gutter sitter med kølla i hånda og poster som kåte idioter. Enkelte folk her inne burde lære seg og vokse opp.

Greit hun la ut et "lett" kledd bilde av seg, men det var jo bare tøft, blir litt kjedelig med kun ansikt bilder hele tiden. Merker mye andre kåte gutter her på forumet som tipper over stolen så fort en jente sier hei og hvordan går det her inne. Kan nevne en som jeg kommer på, Linn Christin fikk seg jo en omgang en natt her. Ikke bra.

6348929[/snapback]

Håper da så inderlig at det ikke er noen som runker til bilder i RPP. Da hadde jeg blitt seriøst kvalm.

Godt mulig jeg overreagere litt med engang det kommer en ny jente/gutt, men det skyldes nok at jeg er spent når det kommer noen jeg ikke har peil på hvem er ;)

Lenke til kommentar

6348990[/snapback]

Jeg beklager hvis du misforstod, men poenget mitt var aldri å bekrefte eller forsterke hva det nå enn var du bablet om. Jeg leser sjeldent mer enn de første 6-7 ordene av et innlegg før jeg svarer med det jeg hadde sagt uansett, skjønner du. Anyway, alle blir behandlet dårlig i begynnelsen. De som overlever, får bli.

6349014[/snapback]

det er naturens gang :)

Lenke til kommentar

6348990[/snapback]

6349014[/snapback]

Jeg ble aldri behandlet dårlig. Bare oversett (I en mye støøre grad enn nå).

Lenke til kommentar
Men skal opp tidlig i morra jeg, skal på skolen(bare 1 time ell noda)  SÅ bør vel hive meg til sengs..  Skal ikke be med meg noen i kveld, folk her på forumet blir visst litt irriterte..

Så god natt til alle dere kjekke gutter ;) (dere hveit hvem dere er) (tror jeg da:P)  skal ikke nevne navn, men har sikkert sagt det til dere en gang :p

*Nattakos* :wee:

6349002[/snapback]

God natt til deg og, håper du får sove godt. Ikke meningen og være irritert, men blir irritert når jeg ser slike tåpelige ting ødelegge for oss alle her. Håper alt er glemt i morgen.

natti natt

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...