SkyMarshall Arts Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 God natt tapere 6348913[/snapback] Gudd najt bjutifoll! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 For de som virkelig vil se pupper: http://www.checkoutmybreasts.com/ Lenke til kommentar
fox Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Han er bare sur at han spilte dritt i CS Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Kom igjen Tomat-Ulf. Du kan sikkert grine litt. Du skal t.o.m få låne kniv av meg 6348896[/snapback] Dette er deg å mei. http://www.deviantart.com/deviation/25201933/ Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Ja hyggelig at vi forsatt kan ta i mot nye mennesker, derfor man har et forum. Bli kjent og lære noe. Spørs hvor man poster da så klart. Men ærlig talt, er det hennes skyld i at 50 gutter sitter med kølla i hånda og poster som kåte idioter. Enkelte folk her inne burde lære seg og vokse opp. Greit hun la ut et "lett" kledd bilde av seg, men det var jo bare tøft, blir litt kjedelig med kun ansikt bilder hele tiden. Merker mye andre kåte gutter her på forumet som tipper over stolen så fort en jente sier hei og hvordan går det her inne. Kan nevne en som jeg kommer på, Linn Christin fikk seg jo en omgang en natt her. Ikke bra. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Pupper Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): 6348824[/snapback] Rapportert Jeg tror jeg slapp unna med en liten uke forrige gang jeg gjorde det der... 6348838[/snapback] Hva er galt med bildet der ? i henhold til retningslinjene ? 6348916[/snapback] Blasfemi. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Kom igjen Tomat-Ulf. Du kan sikkert grine litt. Du skal t.o.m få låne kniv av meg 6348896[/snapback] Må du prate like mye dritt, som du spiller? 6348912[/snapback] Oh, thats a deep one.. Pupper Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): 6348824[/snapback] Rapportert Jeg tror jeg slapp unna med en liten uke forrige gang jeg gjorde det der... 6348838[/snapback] Hva er galt med bildet der ? i henhold til retningslinjene ? 6348916[/snapback] Jeg skulle poste bilde av en stygg tysker, og da hadde plutselig den servern lagt inn en anti post-bilde kode, sånn at jeg istedenfor linket til goatse...Dette er nesten det samme....:wee: Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Ja hyggelig at vi forsatt kan ta i mot nye mennesker, derfor man har et forum. Bli kjent og lære noe. Spørs hvor man poster da så klart. Men ærlig talt, er det hennes skyld i at 50 gutter sitter med kølla i hånda og poster som kåte idioter. Enkelte folk her inne burde lære seg og vokse opp. Greit hun la ut et "lett" kledd bilde av seg, men det var jo bare tøft, blir litt kjedelig med kun ansikt bilder hele tiden. Merker mye andre kåte gutter her på forumet som tipper over stolen så fort en jente sier hei og hvordan går det her inne. Kan nevne en som jeg kommer på, Linn Christin fikk seg jo en omgang en natt her. Ikke bra. 6348929[/snapback] Ja, jeg utnevnte en komité som skulle fremdrive nakenbilder av hun, hvordan er ståa der? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 (endret) Ja hyggelig at vi forsatt kan ta i mot nye mennesker, derfor man har et forum. Bli kjent og lære noe. Spørs hvor man poster da så klart. Men ærlig talt, er det hennes skyld i at 50 gutter sitter med kølla i hånda og poster som kåte idioter. Enkelte folk her inne burde lære seg og vokse opp. Greit hun la ut et "lett" kledd bilde av seg, men det var jo bare tøft, blir litt kjedelig med kun ansikt bilder hele tiden. Merker mye andre kåte gutter her på forumet som tipper over stolen så fort en jente sier hei og hvordan går det her inne. Kan nevne en som jeg kommer på, Linn Christin fikk seg jo en omgang en natt her. Ikke bra. 6348929[/snapback] En god gjeng med tullinger, disse guttene. Gjør som meg og fredrik; hvis du finner deg en søt forumsjente, så besøker du henne i stedet for å spamme med "LOL newds plz" . Endret 20. juni 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Uff, de goatse-bildene er grusomme. Lenke til kommentar
fox Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 MyBigMouth goatse er faen meg verre, helt kvalmt. Og bildet er ikke like kvalmt som ditt Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Det kan jeg ordne espennyh Men da må jeg vel leve på rømmen resten av livet! 6348911[/snapback] *kremt* du har en PM. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): NEI, det var IKKE sant! Jeg bare tulla.. God natt tapere 6348913[/snapback] God natt taper Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Ja, jeg utnevnte en komité som skulle fremdrive nakenbilder av hun, hvordan er ståa der? 6348942[/snapback] Ser lite til henne i SO5, mens jeg er her, så jeg har ikke utrettet merkverdige resultater. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Aner ikke hva jeg postet engang jeg... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Jeg kjeder meg. Har vondt i hodet =/ Lenke til kommentar
applemania Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Greit hun la ut et "lett" kledd bilde av seg, men det var jo bare tøft, blir litt kjedelig med kun ansikt bilder hele tiden. Merker mye andre kåte gutter her på forumet som tipper over stolen så fort en jente sier hei og hvordan går det her inne. Kan nevne en som jeg kommer på, Linn Christin fikk seg jo en omgang en natt her. Ikke bra. 6348929[/snapback] De aller fleste her har vel lagt ut et lettkledd bilde på nett en eller annen gang, ingen vits i å slakte noen for det. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 For de som virkelig vil se pupper: http://www.checkoutmybreasts.com/ 6348920[/snapback] Tullekoppen Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 hahahehaheae, blitt redd for å poste looOool ? Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 (endret) Greit hun la ut et "lett" kledd bilde av seg, men det var jo bare tøft, blir litt kjedelig med kun ansikt bilder hele tiden. Merker mye andre kåte gutter her på forumet som tipper over stolen så fort en jente sier hei og hvordan går det her inne. Kan nevne en som jeg kommer på, Linn Christin fikk seg jo en omgang en natt her. Ikke bra. 6348929[/snapback] De aller fleste her har vel lagt ut et lettkledd bilde på nett en eller annen gang, ingen vits i å slakte noen for det. 6348964[/snapback] ingen har slaktet henne heller da... Endret 20. juni 2006 av Foxyboy Lenke til kommentar
fox Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Hvem skal være russ i 2008, lurer bare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg