Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja hyggelig at vi forsatt kan ta i mot nye mennesker, derfor man har et forum. Bli kjent og lære noe. Spørs hvor man poster da så klart. Men ærlig talt, er det hennes skyld i at 50 gutter sitter med kølla i hånda og poster som kåte idioter. Enkelte folk her inne burde lære seg og vokse opp.

Greit hun la ut et "lett" kledd bilde av seg, men det var jo bare tøft, blir litt kjedelig med kun ansikt bilder hele tiden. Merker mye andre kåte gutter her på forumet som tipper over stolen så fort en jente sier hei og hvordan går det her inne. Kan nevne en som jeg kommer på, Linn Christin fikk seg jo en omgang en natt her. Ikke bra.

Lenke til kommentar
Pupper  :dribble:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

yuck.jpg

6348824[/snapback]

Rapportert :)

Jeg tror jeg slapp unna med en liten uke forrige gang jeg gjorde det der...

6348838[/snapback]

Hva er galt med bildet der ? i henhold til retningslinjene ?

6348916[/snapback]

Blasfemi.

Lenke til kommentar
Kom igjen Tomat-Ulf. Du kan sikkert grine litt. Du skal t.o.m få låne kniv av meg :)

6348896[/snapback]

Må du prate like mye dritt, som du spiller?

6348912[/snapback]

Oh, thats a deep one..:)

Pupper  :dribble:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

yuck.jpg

6348824[/snapback]

Rapportert :)

Jeg tror jeg slapp unna med en liten uke forrige gang jeg gjorde det der...

6348838[/snapback]

Hva er galt med bildet der ? i henhold til retningslinjene ?

6348916[/snapback]

Jeg skulle poste bilde av en stygg tysker, og da hadde plutselig den servern lagt inn en anti post-bilde kode, sånn at jeg istedenfor linket til goatse...Dette er nesten det samme....:p:wee:

Lenke til kommentar
Ja hyggelig at vi forsatt kan ta i mot nye mennesker, derfor man har et forum. Bli kjent og lære noe. Spørs hvor man poster da så klart. Men ærlig talt, er det hennes skyld i at 50 gutter sitter med kølla i hånda og poster som kåte idioter. Enkelte folk her inne burde lære seg og vokse opp.

Greit hun la ut et "lett" kledd bilde av seg, men det var jo bare tøft, blir litt kjedelig med kun ansikt bilder hele tiden. Merker mye andre kåte gutter her på forumet som tipper over stolen så fort en jente sier hei og hvordan går det her inne. Kan nevne en som jeg kommer på, Linn Christin fikk seg jo en omgang en natt her. Ikke bra.

6348929[/snapback]

Ja, jeg utnevnte en komité som skulle fremdrive nakenbilder av hun, hvordan er ståa der?

Lenke til kommentar

6348929[/snapback]

En god gjeng med tullinger, disse guttene. Gjør som meg og fredrik; hvis du finner deg en søt forumsjente, så besøker du henne i stedet for å spamme med "LOL newds plz" . :)

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar

6348929[/snapback]

De aller fleste her har vel lagt ut et lettkledd bilde på nett en eller annen gang, ingen vits i å slakte noen for det. ;)

Lenke til kommentar

6348929[/snapback]

De aller fleste her har vel lagt ut et lettkledd bilde på nett en eller annen gang, ingen vits i å slakte noen for det. ;)

6348964[/snapback]

ingen har slaktet henne heller da...

Endret av Foxyboy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...