Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ahahaha dere er værre enn `I Gode Og Onde Dager` på tv3, jeg bare scroller nedover og leser hva dere sier og for vær ny post er det et nytt drama. Skikkelig intriger, burde lage serie av dette.

En jente som gir ut et bilde av seg i hvite hotpants, vegarbeider hjelm, trang topp, ser litt små tøff ut, mange gale gutter som sloss om hvem som har rett i og sove med henne. Ser det for meg, kunne ha vært en ny stor satsning på tv3 :p

Endret av BanAnus
Lenke til kommentar
seriøst looOool du spammer jævlig mye her ass :p du har jo faen meg 340 poster og du kom for TO dager siden :wow:

:p

6348644[/snapback]

Så enig så enig. LooOool er ei e-tøs :p Tror jeg skal ta kvelden snart. Vitnemål imorgen.

6348660[/snapback]

Hun hadde 250 for et par timer siden. Hun har jo vært her hver gang jeg har tittet innom.

Lenke til kommentar
Ja hvor er tonio forresten?

6348640[/snapback]

It's called reality, my friend. :)

AnAnAs, jasså. Jeg har ikke markert av i almanakken at du skal gi meg noen seksuelle tjenester i nær fremtid. :hmm:

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
ahahaha dere er værre enn `I Gode Og Onde Dager` på tv3, jeg bare scroller nedover og leser hva dere sier og for vær ny post er det et nytt drama. Skikkelig intriger, burde lage serie av dette.

En jente som gir ut et bilde av seg i hvite hotpants, vegarbeider hjelm, trang topp, ser litt små tøff ut, mange gale gutter som sloss om hvem som har rett i og sove med henne. Ser det for meg, kunne ha vært en ny stor satsning på tv3 :p

6348662[/snapback]

SO5>Det meste av såpeopera-crap. (Se bort fra den siste skytescenen i Hotel Cæsar, det var artigere)

Lenke til kommentar
ahahaha dere er værre enn `I Gode Og Onde Dager` på tv3, jeg bare scroller nedover og leser hva dere sier og for hvær ny post er det et nytt drama. Skikkelig intriger, burde lage serie av dette.

6348662[/snapback]

:!: vis ikke tv3 kjøper ideen er sikkert fox villig til å betale dyrt for den. :p

Lenke til kommentar
seriøst looOool du spammer jævlig mye her ass :p du har jo faen meg 340 poster og du kom for TO dager siden :wow:

:p

6348644[/snapback]

Så enig så enig. LooOool er ei e-tøs :p Tror jeg skal ta kvelden snart. Vitnemål imorgen.

6348660[/snapback]

:whistle::roll: hvem? meg?? høh.

Lenke til kommentar
Nå er det bare en måned til jeg blir stor i kjeften (bokstavelig talt)!   ;)

6348665[/snapback]

Endelig fått bestemt deg og bestilt time? Eller er det noe nytt og uventet?

6348686[/snapback]

Bestemte meg vel egentlig for ett år siden, men fikk pengene til å gjøre det i dag ;)

Tomat-Ulf: Alle har ting som kan forbedres, noen har mer enn andre og noen blir bare aldri fornøyd. :p

LarsP: Jeg har tatt ganske mye rart, men en Trondheimgsgutt er å gå for langt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...