Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kan jeg regge meg på nytt oss deg Sky? digger musikken din og den lette humoren på siden deres. Regga meg for en stund siden før du la ut ny side men fikk jo aldri tid til og komme innom :(

6348188[/snapback]

Jada seff. Kjøper nytt forum og mekker om design og side nå, så smeller deg på lista og sender deg en pling når sia er oppe igjen jeg vettu!

6348206[/snapback]

Setter du meg på den lista også? :wee:

Og nå: Sove.

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar
kan jeg regge meg på nytt oss deg Sky? digger musikken din og den lette humoren på siden deres. Regga meg for en stund siden før du la ut ny side men fikk jo aldri tid til og komme innom :(

6348188[/snapback]

Jada seff. Kjøper nytt forum og mekker om design og side nå, så smeller deg på lista og sender deg en pling når sia er oppe igjen jeg vettu!

6348206[/snapback]

All right, da slår jeg til, må få hilts på ho-man snart, er lenge siden sist vett. Er vel helt tilbake til videregående jeg sist så han :dontgetit: Nei uff nå følte jeg meg gammel ;)

Lenke til kommentar
Hva faen er det de driver med? Alle poster jo ikke, så har noen så fritidsproblemer at de sitter å leser gjennom SO? :hmm:

EDIT: Andre gang jeg starteer en ny sie  :w00t:

6348217[/snapback]

Tror de heller sitter og leser.

6348233[/snapback]

Men hvorfor? :innocent:

Usj som jeg kjeder meg, sommerferie nå btw, får vitnemålet i morra, tipper jeg får rundt 4,8 i snitt...

Lenke til kommentar
Skymarshall:  er det lissom hvemsomhelst som kan komme på denna lista di?

6348275[/snapback]

Haha ja! Det er da ikke store greiene. Er bare så de som var faste forumhorer hos oss skal få beskjed om hva som skjer, så de kan komme tilbake igjen. Var liksom kosestedet vårt da ser du. men det gikk dukken på grunn av hack. Ikke mer enn det. Så ja, alle kan komme på lista, hvis de skal bruke sia etterpå.

Lenke til kommentar
Alle de folka: ""30 bruker(e) leser denne tråden (1 gjester og 0 anonyme brukere)

29 brukere: figure_02, Zlatzman, Vero_NiCa, eivind lunder, looOool, LasH, svamp, SkyMarshall, BurTMastA, snaxxor, kengdal, BanAnus, Jarek, FtZ-, Tomat-Ulf, espennyh, Acolyt3, fox88, kjehaako, Shikaru, h3nrik, Best0, janfredrik, metallique, DurinVIII, Herr Brun, AnAnAs, Seether, Hippie-Erlend"

Hva faen er det de driver med? Alle poster jo ikke, så har noen så fritidsproblemer at de sitter å leser gjennom SO? :hmm:

EDIT: Andre gang jeg starteer en ny sie  :w00t:

6348217[/snapback]

sikkert mange som skal se hva som har skjedd di siste sidene :roll:

nei nå stikker jeg og legger men , får finne ut i morgen tilig om det blir streik eller ikke .

hvist det blir strek kommer det til og bli lock out mest sansynelig :/ så da får jeg ikke lov til og jobbe

Lenke til kommentar
Skymarshall:  er det lissom hvemsomhelst som kan komme på denna lista di?

6348275[/snapback]

Haha ja! Det er da ikke store greiene. Er bare så de som var faste forumhorer hos oss skal få beskjed om hva som skjer, så de kan komme tilbake igjen. Var liksom kosestedet vårt da ser du. men det gikk dukken på grunn av hack. Ikke mer enn det. Så ja, alle kan komme på lista, hvis de skal bruke sia etterpå.

6348289[/snapback]

hehe, okei

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...