edge Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Hva mener du? Det betyr vel at du er vel velkommen Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 hehe , liker du ikke konuranse hvem er den første ?? og btw hva er det med det at det av og til ramler inn jenter her , som ikke helt passer nerde beskrivelsen ?? 6347788[/snapback] Konkurranse? Det var ikke Cre8tive, nei. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Det at du henger her gjør det automatisk til nerd. sånn er det bare... Vær stolt av det. Selv jobber jeg som tømrer, det er ike veldig nerdete. men det at jeg henger her gjør meg til en nerd. og jeg er stolt av det.... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Hva skal jentene konkurere for ? Det er plass til dem alle! Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Synes det er så morsomt at folk ikke egentlig forstår hva en nerd er. En nerd i følge barneskolen var en person som var flink i et eller flere fag og ikke har sosial intelligens. Men egentlig er det en person som er flink i noe. Og alle er jo flinke i noe. Så med andre ord. vi er alle nerder innenfor et eller annet felt. Er bare det at nerd ofte sammenlignes med Matte, fysikk osv osv Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 (endret) Er bare det at nerd ofte sammenlignes med Matte, fysikk osv osv 6347849[/snapback] Oftere med PC da..? Vet du hvordan man formaterer en diskett, da er man nerd. Endret 20. juni 2006 av Jarek Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Hva skal jentene konkurere for ? Det er plass til dem alle! 6347848[/snapback] Ikke spørr meg.. er de andre jentene som ser ut til å ikke like meg.. har ikke noe imot dem jeg Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Min definisjon av nerd er en person som kun interesserer seg for en ting, gjerne noe veldig sært. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Synes det er så morsomt at folk ikke egentlig forstår hva en nerd er. En nerd i følge barneskolen var en person som var flink i et eller flere fag og ikke har sosial intelligens. Men egentlig er det en person som er flink i noe. Og alle er jo flinke i noe. Så med andre ord. vi er alle nerder innenfor et eller annet felt. Er bare det at nerd ofte sammenlignes med Matte, fysikk osv osv 6347849[/snapback] Nerd = datanerd, sånn jeg ser det hvertfall... At men er flink med pc osv. man mangler da ikke sosial inteligens om man er nerd? gjør man vel... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Min definisjon av nerd er en person som kun interesserer seg for en ting, gjerne noe veldig sært. 6347856[/snapback] Teller CS og Half-Life som to forskjellige ting? :b Lenke til kommentar
Mato Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Ehh, hvis du prater om søstern (loo0ool) så er hu ganske nerdete. hu er medlem av kongsberg strategi og rollespillklubb (jeg er da leder) Og hu tilbringer store deler av dagen foran pc'n... 6347812[/snapback] hehe , RL rollespill ? da er dere jo KONGE nerder , så velkommen . det er vell det neste vi må få en kategori til , brett/kort/rollespill og alle av arter av sånt Hvorfor må alle her være nerder ? Jeg kan stikke jeg, om ikke-nerder ikke får være her :S 6347825[/snapback] er ikke sånt ment , men dett er er rimelig data orientert forsamling egntlig da , og når da det kommer normale jenter hit så virker det rart . men for all del der er velkommene , selv om di flestse blir skremt vekk før eller siden , av svete nerder Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 (endret) Er bare det at nerd ofte sammenlignes med Matte, fysikk osv osv 6347849[/snapback] Oftere med PC da..? Vet du hvordan man formaterer en diskett, da er man nerd. 6347854[/snapback] :D :D Da er jeg ikke nerd alikavel Endret 20. juni 2006 av figure_02 Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Jeg må si jeg kan ganske lite om pc, selv om jeg sitter her hele dagen.. er jeg mere noob da kanskje?? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Synes det er så morsomt at folk ikke egentlig forstår hva en nerd er. En nerd i følge barneskolen var en person som var flink i et eller flere fag og ikke har sosial intelligens. Men egentlig er det en person som er flink i noe. Og alle er jo flinke i noe. Så med andre ord. vi er alle nerder innenfor et eller annet felt. Er bare det at nerd ofte sammenlignes med Matte, fysikk osv osv 6347849[/snapback] en nerd er en som er ensporet intresert i en ting , eller som er meget rar ( bare se på nerdenes heven film serien ) der er det jo flere som ikke akkurat er genier Min definisjon av nerd er en person som kun interesserer seg for en ting, gjerne noe veldig sært. 6347856[/snapback] Teller CS og Half-Life som to forskjellige ting? :b 6347874[/snapback] NEI Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Min definisjon av nerd er en person som kun interesserer seg for en ting, gjerne noe veldig sært. 6347856[/snapback] Teller CS og Half-Life som to forskjellige ting? :b 6347874[/snapback] :!: Bra forsøk, men spill går i mitt hode som en ting. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Skulle dra på fotballpub og se kampen med kjæresten etter trening, men hadde glemt legitimasjon hjemme så måtte snufse meg hjemover. *sur på seg selv* Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 En brettspill/kortspill kategori hadde vært helt konge. Som Leder av Ksr kan jeg nevne spill i fleng. men det gidder jeg ikke nå. kan jo seff nevne at KSR sikkert har brettspill, kortspill, warhammer osv. til ca 20 000 kroner som alle kan bruke gratis... Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 en nerd er en som er ensporet intresert i en ting , eller som er meget rar ( bare se på nerdenes heven film serien ) 6347889[/snapback] Det inntrykket vi får av nerdene på film, er vel litt ekstremt, er det ikke? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 argh, kjeder meg :/ 6347891[/snapback] me2me2 Skulle dra på fotballpub og se kampen med kjæresten etter trening, men hadde glemt legitimasjon hjemme så måtte snufse meg hjemover. *sur på seg selv* 6347901[/snapback] hehe, her i byen kan man bare valse rett inn om man er 16 og se på match ;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg