Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hehe , liker du ikke konuranse :p

hvem er den første ??

og btw hva er det med det at det av og til ramler inn jenter her , som ikke helt passer nerde beskrivelsen ??

6347788[/snapback]

Konkurranse? :hmm:

Det var ikke Cre8tive, nei.

Lenke til kommentar

Synes det er så morsomt at folk ikke egentlig forstår hva en nerd er. En nerd i følge barneskolen var en person som var flink i et eller flere fag og ikke har sosial intelligens. Men egentlig er det en person som er flink i noe. Og alle er jo flinke i noe. Så med andre ord. vi er alle nerder innenfor et eller annet felt.

Er bare det at nerd ofte sammenlignes med Matte, fysikk osv osv

Lenke til kommentar
Synes det er så morsomt at folk ikke egentlig forstår hva en nerd er. En nerd i følge barneskolen var en person som var flink i et eller flere fag og ikke har sosial intelligens. Men egentlig er det en person som er flink i noe. Og alle er jo flinke i noe. Så med andre ord. vi er alle nerder innenfor et eller annet felt.

6347849[/snapback]

Nerd = datanerd, sånn jeg ser det hvertfall... At men er flink med pc osv. man mangler da ikke sosial inteligens om man er nerd? gjør man vel...

Lenke til kommentar
Ehh, hvis du prater om søstern (loo0ool) så er hu ganske nerdete. hu er medlem av kongsberg strategi og rollespillklubb (jeg er da leder) Og hu tilbringer store deler av dagen foran pc'n...

6347812[/snapback]

hehe , RL rollespill ? da er dere jo KONGE nerder , så velkommen .

det er vell det neste vi må få en kategori til , brett/kort/rollespill og alle av arter av sånt

Hvorfor må alle her være nerder ?

Jeg kan stikke jeg, om ikke-nerder ikke får være her :S

6347825[/snapback]

er ikke sånt ment , men dett er er rimelig data orientert forsamling egntlig da , og når da det kommer normale jenter hit så virker det rart .

men for all del der er velkommene , selv om di flestse blir skremt vekk før eller siden , av svete nerder :thumbdown:

Lenke til kommentar

6347849[/snapback]

Oftere med PC da..?

Vet du hvordan man formaterer en diskett, da er man nerd.

6347854[/snapback]

:D :D :D :D Da er jeg ikke nerd alikavel :love:

Endret av figure_02
Lenke til kommentar

6347849[/snapback]

en nerd er en som er ensporet intresert i en ting , eller som er meget rar ( bare se på nerdenes heven film serien )

der er det jo flere som ikke akkurat er genier

Min definisjon av nerd er en person som kun interesserer seg for en ting, gjerne noe veldig sært.

6347856[/snapback]

Teller CS og Half-Life som to forskjellige ting? :b

6347874[/snapback]

NEI

Lenke til kommentar
Min definisjon av nerd er en person som kun interesserer seg for en ting, gjerne noe veldig sært.

6347856[/snapback]

Teller CS og Half-Life som to forskjellige ting? :b

6347874[/snapback]

:!:

Bra forsøk, men spill går i mitt hode som en ting.

Lenke til kommentar

en nerd er en som er ensporet intresert i en ting , eller som er meget rar ( bare se på nerdenes heven film serien )

6347889[/snapback]

Det inntrykket vi får av nerdene på film, er vel litt ekstremt, er det ikke?

Lenke til kommentar
argh, kjeder meg :/

6347891[/snapback]

me2me2

Skulle dra på fotballpub og se kampen med kjæresten etter trening, men hadde glemt legitimasjon hjemme så måtte snufse meg hjemover. *sur på seg selv*

6347901[/snapback]

hehe, her i byen kan man bare valse rett inn om man er 16 og se på match ;p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...