Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Been there, done that

Been there done this

Been there ding dong

I've been there done that

Been there done bom

Been there done bim

Been there done this

I've been there, done that.

Ooh-oh. Oh....

Lenke til kommentar
Oh yes, indeed :tease:

Jenter er fæle skapninger egentlig. ( Ikke alle )

De er som oftest veldig fine å se på da :wee:

6018738[/snapback]

Tja, har du fulgt litt med her i tidligere SO4, har du nok sett dem. [Picz]

6018747[/snapback]

Ey!

Jeg lå å tippa mellom nr 3 og 4. plass i SO4, så jeg var nok der ja :wee:

Lenke til kommentar
Visste dere at West Coast Customs er på Hellerudsletta akkurat nå på Motorfestivalen, og at jeg bor 1 minutt unna Hellerudsletta med bil? Jeg gleder meg til i morgen. :D

6018641[/snapback]

Var det ingen som i det hele tatt reagerte på dette? West Coast Customs er her, og jeg skal hilse på de i morgen! Så sant jeg kommer meg gjennom folkemengden.
Lenke til kommentar
Visste dere at West Coast Customs er på Hellerudsletta akkurat nå på Motorfestivalen, og at jeg bor 1 minutt unna Hellerudsletta med bil? Jeg gleder meg til i morgen. :D

6018641[/snapback]

Var det ingen som i det hele tatt reagerte på dette? West Coast Customs er her, og jeg skal hilse på de i morgen! Så sant jeg kommer meg gjennom folkemengden.

6018758[/snapback]

Høres bra ut, det! :thumbup: Burde vært der jeg også! Får se om jeg får tid...

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar

6018641[/snapback]

6018758[/snapback]

Og?

:p

<<<----- Ny avatar

Lenke til kommentar

6018641[/snapback]

6018758[/snapback]

Det er fresht! Hva gjør de egentlig der? Står og skriver autografer?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...