AiKi Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Dette innlegget er dedikert til å håne alle 7.-, 8.- og 9.-klassinger som har henholdsvis tre, to, eller ett år på ungdomsskolen foran seg, og for å gratulere meg selv med 10 jævla år på skolebenken. HAHA. 6341568[/snapback] Hurra! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Bindal kommune - Areal: 1 262 km² Jeg bor i sør, han bor i nord. 6341540[/snapback] Øhm, sykl. Dette innlegget er dedikert til å håne alle 7.-, 8.- og 9.-klassinger som har henholdsvis tre, to, eller ett år på ungdomsskolen foran seg, og for å gratulere meg selv med 10 jævla år på skolebenken. HAHA. 6341568[/snapback] Gratulerer. Hva har du tenkt å gjøre videre? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Dette innlegget er dedikert til å håne alle 7.-, 8.- og 9.-klassinger som har henholdsvis tre, to, eller ett år på ungdomsskolen foran seg, og for å gratulere meg selv med 10 jævla år på skolebenken. HAHA. Ungdomsskolen er ez-mode, så hvis du følte at det var "jævlig", ja, da bør du grue deg til VGS. Endret 19. juni 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Nei og nei, fotball... 6341588[/snapback] er egentlig ikke så glad i fotball, men det er jo ikke VM hver dag så jeg må følge med litt da Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) glem det. bare teit Endret 19. juni 2006 av Spazz Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 var uten nett en halvtime i sta, så jeg kjeda meg litt i Photoshop.dette er skolen min på en dårlig dag: 6341244[/snapback] ville bare Quote bildene mine synes faktisk det ble riktig bra 6341609[/snapback] You win teh prize. Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Ungdomsskolen er ez-mode, så hvis du følte at det var "jævlig", så bør du grue deg til VGS. 6341604[/snapback] Endret 19. juni 2006 av Foxyboy Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Skjønner ikke at folk ser på fotball... sitte å se på en mengde svette menn løpe etter en ball. nei takk Lenke til kommentar
LasH Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Skjønner ikke at folk ser på fotball... sitte å se på en mengde svette menn løpe etter en ball. nei takk 6341623[/snapback] Jo, det er digg! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Skjønner ikke at folk ser på fotball... sitte å se på en mengde svette menn løpe etter en ball. nei takk Kan du si meg en idrett som ikke involverer svette personer? Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Skjønner ikke at folk ser på fotball... sitte å se på en mengde svette menn løpe etter en ball. nei takk Kan du si meg en idrett som ikke involverer svette personer? 6341635[/snapback] svøming eller stuping Lenke til kommentar
Maidz Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Kommer an på smaken til en hver person, tenk hvor kjedelig det hadde vært visst alle hadde likt det samme... Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Skjønner ikke at folk ser på fotball... sitte å se på en mengde svette menn løpe etter en ball. nei takk 6341623[/snapback] mennene er ok, men sporten er bånn Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 hmmm... sandvolleyball for kvinner er en fin sport Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Kommer an på smaken til en hver person, tenk hvor kjedelig det hadde vært visst alle hadde likt det samme... Pfff, alle liker fotball. I hvert fall landslagsfotball, hvis ikke er man en Quisling. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Da er jeg nok stolt av å være en Quisling... Lenke til kommentar
D4NY Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 I dag kommer det en ultimat natta-spam igjen God natt; Rune_F, Tøffe-Tetra, the_lynx, Fez, Doobey, Google.com , BurTMastA, Pjokk99, pologutt, sablabra, Frank Stokke, just_me, christopherH, Mr.Berg, Ungoliant, Foxyboy, Bruckiania, keningva, fargoth, Djgunnah, christian1986, oro2, Kazuo, juelz, Natrium, VarianteAscari, Judofyr, Mala, evilduck91, Evileldar, Skarstad, Carbonite, andesam, eddielie30, soda, looOool, vivastar, Solar, Erlend_G, hanskongen, chs89, _Evolution_, wonko, TaklampeX, Zirco, h3nrik, olern, Simen1, Arsenal_RULES, Anders Voldsund, Busee, - MaRe -, Hr. Jenssen, covenent, Alastor, Gimper, NeXz, spetznaz, EldarHelseth, Hippie-Erlend, varjas, Twigi, Serqevx, kremt, mrmus, Dr.Ittsekk, tvåførti, Acolyt3, KGB-, Ramona, oandre, norpreacher, TLZ, MGS3, discostu, BrickTop, Roger23, Flippy92, AndersdD, samye83, maradona, D3nnis, efikkan, Freeman84, nomore, plebz, Rabagastn, morra, alex91, feet, Equirinox, Andreasfe, superseven, Vampyr-Cola, mathias91, zaasa, enl, Spazz, Civilix, oivind_dahle, joostein, Redline_, simplx, ZenCo, Tordenflesk, Stimon02, Røvenskiold, Pritorian, L@xen, Åkken Bom, P|zZa, euroshopper, kjellthore, nukers1234, Mr_Razer, ConeX, Litejk, c3rfik, Myrstad, loff, Anderssb, krizkriz, Troot, Marley, haakie, Suunto, lumted, Futen, vegis, Rino_, Emilh, Rakib, jci, SoloX, Getaway in AA, Ralph_Wiggum, Raigen, Campus, woodno, LessThanJake, bokhylle, kehu, XENiTiS, QBab, Beenie, BanAnus, Kong Basse, vivalamorten, olanor, teom1, InitialC, TheGizmo, bjerk1, Adey, modellmakt, kjehaako, karpov, uffi, anki91, Freeload, eYep0k3r, Mixel, ErikFN, Patrick.M, Icluz, Bluesky, premium, Gerske, meeg, Rippo, xersess, Talker, Rasks, rthun, nerdVANNA, eught, Freesbee, Lemen, TheDarkListener, CannibalCorpse, Typhon, preskatv, Jankee, Aleks_r, Booz, tomet, Flexmastah, milleniam, ptta, LockNess, magneska, Andrivio, Vortexsurfer1, Itw, GrandMa, xiaNe, psilocybe, incanus, mariyo, BS10, OcMax, MC2, TEAM:defcon, Broseen, SnowDOG_, Blod, the king, bitte, magnuslar, ATi-Radeon, Fhj, chokke, shrek_2, ctv, Aasgaard, RoutineX, DeGrevio, masterb, PsykoRage, .Martin., 4-Dante, Malmis, ilpostino, FLarsen, lil_furi, IceXCool, m_eide, lykkeliten, hotstian, talendekamel, skag1, Wangen360, ousman8, LarsChh, Dotten, justice, nadeem, Footy, robinei, anners, Lord Swag, tom waits for alice, handsoff, Symbolic, Flatin, Xentric, Teds, AndrewL, FrodeThaMan, Jonas, jay-g, pac-man, mr_lf, LeGranDuc, miCro, hcnielsen, netrom87, eXa, Caps_Lock_kf, mushi, egOIst, snole, Holbrook, *Dragon*, RimArt, Thypher, kenfred, tepe, luser32, _+mayhem, NikkoDee, -Dreamer-, snoop dogg, 3skim0, ikkeno, kalli, kjaks, leifeinar, nahojdat, _Ferrari_, sunbug, Lars89, ZayCon, Dj Laffen, Waldemarr, kvakkster, floffan, Xander^, ManagHead, qoutor, Wildthing, jalla`n, Krezzo, agvg, krigerius, Lena K, thesinner, tuxerator, bK_Coder, Zeromac, Kong_Miraz, TWA, LadyD, graastein, master air, Billy Bob, drugis, skille, R2D2, kulneff, samen, NorthPark, Servant, ThaAntihero, Jungel, Henrik Lied, And1Baller, Cramping Death, taleg, vorbis, MissCB, Garreth, Kannath, Afseth, erlend_vellle, janhaakon, -Nyhus-, dakri, Olern1, MK_Blackbird, ViPaZz, -Tori-, djheaven, Dalet, glotón, Thogn83, Flexi, Mobilfriken, Glint, Nichlas, Killerquo, Anders Jensen, nazrm, Ustedalen, DropsKongen, Sigmund_Freud, kentsor, jvik, Behydro, Loeve, Gandie, Midi, Zl8, Skoony, Hellriser, limit3d, Nitrius, kutrix, kattekwinnen, SirBoo, espennyh, johnhah, Marius_EV, figure_02, Morten1972, Rockna, Andal, scorpion87, blackninja, MadMe, brannmannsam, ekwathne, cof, Camron, lord_vivec9, Slow, Emos, HAG, khorne, endrebjorsvik, bjornpv, Ulkesh, Fidel_Castro, Sportive., dankle, Ilsaldur, Kong_Tom, Steina, qwang, olav1974, F_S, Lokiboki, Kurt_im, kakkle, Mr.FOXHOUND, Thorvald, Mr-CEO, The_Fire, paroa, Olos1, Sondre1504, AnaXyd, danif49, Freeky2k, Nuffern, Stine, akinesia, Det Dvergiske Kaffebord, Gega, rødøye, wibioz, Menkromsen, Plukkern, WildEye, krikol, Pingvinen, GarbiZ, Black&Red, citric, light, Npvk_X, groenn, Roug, Tøffli, SWAT dude..., wernie, ElBarto, Krø||e, =Øyvind=, jogil, ZiroN, Ingenting, Loffern, fAight, k-ryeng, Ragnarokk, xorxa, PT, ZlaleX, Okay, schism, Ashmantle, Master Chiun, lordsmygen, apedoktor, killertomato, EDB, SmokingKramer, Archive.org, Luchy, NorthWave, Pallesen, gunfreak19, Victory, bragoon, spirreVIP, T_Trosten, espennie, Newt32, ken-robert, eiv880, Kaytona, svirrethasverr, ludvig, kamelen, deggis, rønning, YBD, mhw357, dataatad, Bruker_Wilhelm, Bandana, FelaroN_, wiberos, Mr D, alexkl, ÖzzY, andersø, pytrehau, tofagerl, dabear, satek777, Joakim., jag, Zethyr, Stonemeister, thomas_c24, hitokiri, Rofle01, Flaringo, brutti, Pytagoras, inawindyplace, m3, FraXinuS, BigJaffa, rotekaizer, kyberbob, überGoliath, Dxbb, kelmesport, Lillebror, TheAngryNorwegian, lersveen, Psh, martinbbd, nummersju, svennand, SCHPONG, Vandahl, RaVager_X, wizardos, LOG, Pedersen2005, zeph, biiig.no, Mozze, Dag-Erik, shakur, Islanbadsj, rlauri, Ratleto, norma_saw, rend, ZprMario, hamrek, SunTop, Petterahl, @daniel89j, EvenruD, Rindal-jr, bonil69, smårips_eier, vizit, war2war, CaZpeR, Neptaz, -Codeman, Epost, bleak, Patz, PantZman, Northern, McFly, ViPeR, kjeklulf, PROuser, skate4life, prostoman, Panter, Agressive, gwh, datating, kcobain, Izte, riktor_1, clario, Magnusha, Eivinde, Kadaju, tjalla, Djengo^^, lando calrissian, Daffa, BonFireMan, combatkenneth, Sandedk, Thunderstorm, Kjobben, skrekk, willbend, surlest og MarlboroMannen! Sov godt alle sammen! 6341441[/snapback] For en gangs skyld var JEG på en god natt-liste! 6341523[/snapback] uff uff, jeg kommer aldri på en god natt liste Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Dette innlegget er dedikert til å håne alle 7.-, 8.- og 9.-klassinger som har henholdsvis tre, to, eller ett år på ungdomsskolen foran seg, og for å gratulere meg selv med 10 jævla år på skolebenken. HAHA. 6341568[/snapback] Hurra! 6341586[/snapback] Takker. Bindal kommune - Areal: 1 262 km² Jeg bor i sør, han bor i nord. 6341540[/snapback] Øhm, sykl. Dette innlegget er dedikert til å håne alle 7.-, 8.- og 9.-klassinger som har henholdsvis tre, to, eller ett år på ungdomsskolen foran seg, og for å gratulere meg selv med 10 jævla år på skolebenken. HAHA. 6341568[/snapback] Gratulerer. Hva har du tenkt å gjøre videre? 6341600[/snapback] Vel, elektro er førstevalget. Dette innlegget er dedikert til å håne alle 7.-, 8.- og 9.-klassinger som har henholdsvis tre, to, eller ett år på ungdomsskolen foran seg, og for å gratulere meg selv med 10 jævla år på skolebenken. HAHA. Ungdomsskolen er ez-mode, så hvis du følte at det var "jævlig", ja, da bør du grue deg til VGS. 6341604[/snapback] Se ovenfor. Allmenn hadde jeg ikke taklet. Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 uff uff, jeg kommer aldri på en god natt liste 6341680[/snapback] joda, du kan komme på min når jeg skal legge meg <3<3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg