medlem-90636 Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Jeg vet bare at etter man har fylt 20 så raser det oppover hvis man ikke skjerper seg 6337538[/snapback] Du er en klok mann Ø.B I like Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Siden dette er aktiviterer med lav intensitet så har du ingen behov for å telle på kaloriene. Kroppen forbrenner nemmlig fett i lav intensitet. En banan før en av de aktivitene ovenfor vil ikke være skadelig, tvert i mot, det vil heller være BRA for deg siden man helst skal ha i seg litt næring før man trener. 5 måltider om dagen for deg Linn hvor du ikke tenker på det du spiser, MEN at du spiser sunt og trener, så vil hverdagen din bli bedre. En ting til om du er så opptatt av kalorier: Du bader, ikke sant, det er vel et badstu der et sted. 5 min i en sånn en, så er du allerede kvitt deg 300 kalorier. Det er også forskjell når du har i deg kalorier med sunn næring, enn hvis du drikker 0,5 brus som ikke inneholder noe sunt. 6337511[/snapback] Wikipedia har svar på alt, hva? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Jeg vet bare at etter man har fylt 20 så raser det oppover hvis man ikke skjerper seg 6337538[/snapback] Puberteten slutter da og kroppen slutter å vokse. Linn: Det er fint! Men husk; aktiviterer med lav intensitet så får du i alle bort en del. Helst i 20 min. Ellers så er badstu tingen, men ikke for mye. Lykke til med spisingen, få i deg litt tran og vitaminer også. Essensielle fettsyrer er viktig for et sunt og vedlikeholdt liv. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Siden dette er aktiviterer med lav intensitet så har du ingen behov for å telle på kaloriene. Kroppen forbrenner nemmlig fett i lav intensitet. En banan før en av de aktivitene ovenfor vil ikke være skadelig, tvert i mot, det vil heller være BRA for deg siden man helst skal ha i seg litt næring før man trener. 5 måltider om dagen for deg Linn hvor du ikke tenker på det du spiser, MEN at du spiser sunt og trener, så vil hverdagen din bli bedre. En ting til om du er så opptatt av kalorier: Du bader, ikke sant, det er vel et badstu der et sted. 5 min i en sånn en, så er du allerede kvitt deg 300 kalorier. Det er også forskjell når du har i deg kalorier med sunn næring, enn hvis du drikker 0,5 brus som ikke inneholder noe sunt. 6337511[/snapback] Wikipedia har svar på alt, hva? 6337563[/snapback] Niks. Jeg går på NTG og skal utdanne meg som personlig trener og tar snart bachelor i anatomi. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Nå er jeg inne i en periode med EKSTREMT lite trening.. Trener fotball 2 ganger i uka, det er det Har håndballpause nå.. Spiser hva jeg vil, merker ingen forskjell Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Jeg vet bare at etter man har fylt 20 så raser det oppover hvis man ikke skjerper seg 6337538[/snapback] Du er en klok mann Ø.B I like 6337557[/snapback] Gikk opp 10 kg på LAN en gang, hadde vel akkurat fylt 20 var noe slikt. Det var vel fra 65 til 75 så like greit da men. Good old times Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Siden dette er aktiviterer med lav intensitet så har du ingen behov for å telle på kaloriene. Kroppen forbrenner nemmlig fett i lav intensitet. En banan før en av de aktivitene ovenfor vil ikke være skadelig, tvert i mot, det vil heller være BRA for deg siden man helst skal ha i seg litt næring før man trener. 5 måltider om dagen for deg Linn hvor du ikke tenker på det du spiser, MEN at du spiser sunt og trener, så vil hverdagen din bli bedre. En ting til om du er så opptatt av kalorier: Du bader, ikke sant, det er vel et badstu der et sted. 5 min i en sånn en, så er du allerede kvitt deg 300 kalorier. Det er også forskjell når du har i deg kalorier med sunn næring, enn hvis du drikker 0,5 brus som ikke inneholder noe sunt. 6337511[/snapback] Wikipedia har svar på alt, hva? 6337563[/snapback] Niks. Jeg går på NTG og skal utdanne meg som personlig trener og tar snart bachelor i anatomi. 6337581[/snapback] Anatomi... Jeg grøsser av det ordet.. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Jeg vet bare at etter man har fylt 20 så raser det oppover hvis man ikke skjerper seg 6337538[/snapback] Puberteten slutter da og kroppen slutter å vokse. Linn: Det er fint! Men husk; aktiviterer med lav intensitet så får du i alle bort en del. Helst i 20 min. Ellers så er badstu tingen, men ikke for mye. Lykke til med spisingen, få i deg litt tran og vitaminer også. Essensielle fettsyrer er viktig for et sunt og vedlikeholdt liv. 6337575[/snapback] Alt jeg foretar meg må foretas for egen maskin, så det er ikke akkurat noe problem å komme seg ut av sofaen, enten det er å dra til og fra jobb, pante flasker, dra på kjøpesenteret eller handle mat. Slitsomt av og til, men egentlig ganske godt også 20 min hver vei til jobb 20 min til kjøpesenteret 20 min til matbutikken Jeg har slanket bort en stor del av meg selv siden august i fjor, så jeg vet godt hva jeg driver med Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Anatomi... Jeg grøsser av det ordet.. 6337587[/snapback] Ikke noe grøss med det. Anatomi = Læren om kroppen og hvordan den fungere. Henrik: Det er vel heller det som står i Wiki som er skrevet av meg, hvis det i det hele tatt står noe om trening der. Norske siden er i alle fall ikke god. Hva fikk deg til å tro at jeg søkte der? Patetisk. Synd for deg at jeg kan mere enn deg om dette faget. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 Lurer på om jeg skal legge meg og sove når jeg kommer hjem :\ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Anatomi... Jeg grøsser av det ordet.. 6337587[/snapback] Ikke noe grøss med det. Anatomi = Læren om kroppen og hvordan den fungere. 6337601[/snapback] Jeg vet det da! Jeg liker det bare ikke.. Har hatt en oppgave om å skrive en organisk og mekanisk analyse av en bestemt bevegelse, så jeg vet hva alt det der er.. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Jeg vet det da! Jeg liker det bare ikke.. Har hatt en oppgave om å skrive en organisk og mekanisk analyse av en bestemt bevegelse, så jeg vet hva alt det der er.. 6337614[/snapback] Hva var organen og hvilken bevegelse? Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Haha så tøft ^^ 6337617[/snapback] Ossen legger du ut sånn miniatyrbilde egentlig?? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 Haha så tøft ^^ 6337617[/snapback] Er slik det skal være Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Om noen lurer: Amy Diamond har kommet med ny plate. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Lurer på om jeg skal legge meg og sove når jeg kommer hjem :\ 6337612[/snapback] Det er deilig å sove midt på dagen, det er kanskje da jeg sover best. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 Om noen lurer: Amy Diamond har kommet med ny plate. http://www.platekompaniet.no/cover/cover/A...lme_diamond.jpg 6337639[/snapback] Wow...gammel er hun nå da? Lenke til kommentar
no.stinger Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Haha så tøft ^^ 6337617[/snapback] Er slik det skal være 6337634[/snapback] Yoyo, dette er sååå off topic i det hele tatt, looOOOol Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Haha så tøft ^^ 6337617[/snapback] Ossen legger du ut sånn miniatyrbilde egentlig?? 6337633[/snapback] Print screen og paint vel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg