Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er bedre å spise et par skikkelige måltider enn å leve i konstant faste og telle kalorier ... :)

6337355[/snapback]

Man skal spise 4 måltider om dagen

Det er bedre å sulte og se bra ut, enn å "kose" seg med mye mat og godt , med det resultat at man er slapp og lubben/feit.

Mange her inne antar jeg lepjer i seg cola og spiser potetgull og snop uten å legge på seg ett gram. Da er det lett å tenke hva i alle dager alt styret handler om... men vent til dere blir litt eldre ;) Da forbrenner ikke kroppen alt like lett lengre og man blir sakte men sikkert rundere

6337407[/snapback]

Spiser ofte 6 måltider om dagen. Vil heller ha litt for mye og se ut som en off-season kroppsbygger (evt. en styrkeløfter), enn å se ut som en anorektisk fjortiss, hvis du forstår hva jeg mener. ;)

Er mer eller mindre mesomorfisk bygd, så jeg kan ikke leve utelukkende på seigmenn og cola uten å ende opp som en tjukkas.

Lenke til kommentar
Det er bedre å spise et par skikkelige måltider enn å leve i konstant faste og telle kalorier ... :)

6337355[/snapback]

Det er bedre å sulte og se bra ut, enn å "kose" seg med mye mat og godt , med det resultat at man er slapp og lubben/feit.

Dette er ikke en bra ting å gjøre. Er man en som trener styrke og tenker på muskelmasse så vil kroppen forbrenne proteiner etter mangel på karbohydrater. Dette vil også føre til at kroppen tærer på muskelmassen din. Kroppen bruker ikke så mye fett med mindre du gjør noe med det.

Linn Christin, trener du?

6337443[/snapback]

Jeg sykler, går og blader i over en time hver dag. Selv om jeg ikke svetter innendørs teller det vel som trening alikevel :innocent:

EDIT: Man trenger ikke å ha for mye tid for å "telle" kalorier. Bare man har skills går det helt fint. Det handler om å vite hva man putter i seg. Det handler om å ta vare på kroppen sin

Endret av Linn Christin
Lenke til kommentar

EDIT: Man trenger ikke å ha for mye tid for å "telle" kalorier. Bare man har skills går det helt fint. Det handler om å vite hva man putter i seg. Det handler om å ta vare på kroppen sin

6337468[/snapback]

Det handler vel ofte om anoreksi og...

Lenke til kommentar
Jeg sykler, går og blader i over en time hver dag. Selv om jeg ikke svetter innendørs teller det vel som trening alikevel  :innocent:

6337468[/snapback]

Siden dette er aktiviterer med lav intensitet så har du ingen behov for å telle på kaloriene. Kroppen forbrenner nemmlig fett i lav intensitet. En banan før en av de aktivitene ovenfor vil ikke være skadelig, tvert i mot, det vil heller være BRA for deg siden man helst skal ha i seg litt næring før man trener.

5 måltider om dagen for deg Linn hvor du ikke tenker på det du spiser, MEN at du spiser sunt og trener, så vil hverdagen din bli bedre.

En ting til om du er så opptatt av kalorier: Du bader, ikke sant, det er vel et badstu der et sted. 5 min i en sånn en, så er du allerede kvitt deg 300 kalorier.

Det er også forskjell når du har i deg kalorier med sunn næring, enn hvis du drikker 0,5 brus som ikke inneholder noe sunt.

Endret av onyX
Lenke til kommentar
Æsj, nå håpet jeg at du skulel skrive ett langt innlegg om hvordan man må være i tipp-topp fysisk form for å spille golf, bare for at jeg skulle slenge John Daly opp i trynet ditt :p

6337457[/snapback]

Haha. :p

Adam Scott og Camilo Villegas in your face:

7265_512.jpg

open2_gallery__371x550.jpg

Lenke til kommentar
Siden dette er aktiviterer med lav intensitet så har du ingen behov for å telle på kaloriene. Kroppen forbrenner nemmlig fett i lav intensitet. En banan før en av de aktivitene ovenfor vil ikke være skadelig, tvert i mot, det vil heller være BRA for deg siden man helst skal ha i seg litt næring før man trener.

5 måltider om dagen for deg Linn hvor du ikke tenker på det du spiser, MEN at du spiser sunt og trener, så vil hverdagen din bli bedre.

En ting til om du er så opptatt av kalorier: Du bader, ikke sant, det er vel et badstu der et sted. 5 min i en sånn en, så er du allerede kvitt deg 300 kalorier.

Det er også forskjell når du har i deg kalorier med sunn næring, enn hvis du drikker 0,5 brus som ikke inneholder noe sunt.

6337511[/snapback]

Hør på onyX, dere. Han kan dette!

Lenke til kommentar
Ey, fuck off. :p

6337436[/snapback]

Er golf en sport hvor man trenger å være i god form? wtf?

6337514[/snapback]

En kompis av meg spiller golf aktivt og han kan i perioder jogge lange turer på 1-2timer hver gang. Er du i god form vil du lettere kunne konsentrere deg..

Lenke til kommentar
Jeg spiser gangske mye usunn mat, trener ikke, men er alikevel tynn..

Hvordan jeg får det til? Ikke spørr meg

6337524[/snapback]

Du er bare 16 år.

6337531[/snapback]

Jaja, men er mange på min alder som legger på seg mye fortere enn meg, og skulle ikke forundre meg om de er sunnere

Lenke til kommentar

6337524[/snapback]

Du er bare 16 år.

6337531[/snapback]

Alder har ikke noe å si. Genene har noe å si. Det hans gener får til da, er at han forbrenner maten/næringen fortere enn vanlig. Hvor mage ganger går du på do looOool?

Endret av onyX
Lenke til kommentar

6337511[/snapback]

Jeg har det helt bra jeg :) Er veldig fornøyd med den dietten jeg har nå. :!:

Ikke har jeg anoreksi heller, men jeg har kjenneskap til det... min erfaring var vel at istedet for å telle kalorier putter man i seg så lite som overhodet mulig, og lar aller helst være.

Ikke tro at jeg står på kjøkkenet med kalkulator og teller sammen og slik.. Men si at mamma har laget kyllingwok og pitabrød til middag. Da lar jeg rett og slett vær med å spise pitabrødet fordi det ikke er "verdt" det. Om jeg har lyst på pitabrød kan jeg derimot spise det som kveldsmat senere på kvelden (ett uten noe på)

Men det er helt opp til hver enkelt hva de synes er kjekt eller ikke husk.

Lenke til kommentar

6337524[/snapback]

Du er bare 16 år.

6337531[/snapback]

Alder har ikke noe å si. Genene har noe å si. Det hans gener får til da, er at han forbrenner maten/næringen fortere enn vanlig. Hvor mage ganger går du på do looOool?

6337549[/snapback]

Det har jeg desverre ikke tellinga på.. mer enn 1 gang daglig hvertfall :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...