Onyx Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Beste er vel en god sandwichbrød/rugbrød med salat, agurk, paprika, ost og røkt kalkun med en smoothie eller to. Kanskje en Yellow Heaven eller ''5 Om Dagen''-smoothie. Edit: Pluss tran og kreatin i tillegg. Gjerne en vitamintablett også Endret 19. juni 2006 av onyX Lenke til kommentar
Lithium_Beast Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Har faktisk aldri blitt utsatt for dette konseptet før, men må innrømme at det virker ganske genialt. Har i lengre tider mast masse på dinklikk.no, men det er ikke så mye liv der lenger. Men det var på ingen måte min feil, til tross hva som måtte påstås. Anyway, er ny her. Snublet inn hit etter et google søk på "Eriatarka." Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Beste er vel en god sandwichbrød/rugbrød med salat, agurk, paprika, ost og røkt kalkun med en smoothie eller to. Kanskje en Yellow Heaven eller ''5 Om Dagen''-smoothie. Edit: Pluss tran og kreatin i tillegg. Gjerne en vitamintablett også 6336990[/snapback] Du har et sunt kosthold. *drikke milkshake* Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Har faktisk aldri blitt utsatt for dette konseptet før, men må innrømme at det virker ganske genialt. Har i lengre tider mast masse på dinklikk.no, men det er ikke så mye liv der lenger. Men det var på ingen måte min feil, til tross hva som måtte påstås. Anyway, er ny her. Snublet inn hit etter et google søk på "Eriatarka." 6337015[/snapback] Velkommen! Anbefaler deg å lese reglene og nettiketten, så slipper du å bli grillet for noe. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Beste er vel en god sandwichbrød/rugbrød med salat, agurk, paprika, ost og røkt kalkun med en smoothie eller to. Kanskje en Yellow Heaven eller ''5 Om Dagen''-smoothie. Edit: Pluss tran og kreatin i tillegg. Gjerne en vitamintablett også 6336990[/snapback] Du har et sunt kosthold. *drikke milkshake* 6337027[/snapback] Ja! Hvorfor drikke brus om morgenen, når en smoothie eller en sunn milkshake knuser brusen til de grader? Og ikke minst er smothiene sunne! Fremgangsmåte på ''5 Om Dagen'': 2-3 porsjoner. Pr. person 1.5 dl. Hell ideg hele du, med 210*3 kcal Kan brukes som en mellommålitid faktisk - 2dl yoghurt naturell. - 2dl dus med appelsin/sitrus. - 1 stk. banan. - 1/2 appelsin. - 1/4 melon (bytt ut med noe annet, det blir for dumt.) - 1 kiwi. - Litt presset saft av sitron. Blandes sammen i en mikser! Viola, alle 5 anbefalte frukt i en og samme glass/kopp! Må prøves Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Har faktisk aldri blitt utsatt for dette konseptet før, men må innrømme at det virker ganske genialt. Har i lengre tider mast masse på dinklikk.no, men det er ikke så mye liv der lenger. Men det var på ingen måte min feil, til tross hva som måtte påstås. Anyway, er ny her. Snublet inn hit etter et google søk på "Eriatarka." 6337015[/snapback] Har vi med en TMV-fan å gjøre? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Dessuten vil jeg si at brus er farlig om morgenen siden kullsyre generelt er farlig i tom mage. Spesiellt da om morgene da magen virkelig er tom! Brus er også vannavdrevende. Edit: Og all sukkeret og! Endret 19. juni 2006 av onyX Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Ja! Hvorfor drikke brus om morgenen, når en smoothie eller en sunn milkshake knuser brusen til de grader? Og ikke minst er smothiene sunne! Fremgangsmåte på ''5 Om Dagen'': 2-3 porsjoner. Pr. person 1.5 dl. Hell ideg hele du, med 210*3 kcal Kan brukes som en mellommålitid faktisk - 2dl yoghurt naturell. - 2dl dus med appelsin/sitrus. - 1 stk. banan. - 1/2 appelsin. - 1/4 melon (bytt ut med noe annet, det blir for dumt.) - 1 kiwi. - Litt presset saft av sitron. Blandes sammen i en mikser! Viola, alle 5 anbefalte frukt i en og samme glass/kopp! Må prøves 6337062[/snapback] *grøss* Smoothie har jeg drukket en gang det siste året, er så utrolig mye kalorier at jeg holder meg langt unna selv om det virkelig er godt. Bare i bananen er det over 100 kalorier, og bare med yoghurten og juicen bikker du raskt 2-300 kalorier En ting er at det er "sunnt", men en kalori er en kalori, uansett om det er cola eller frukt du stapper i det. Eneste forskjellen er at du skal spise deg bra mett på banan for å ta igjen kalori innholdet i ett glass cola.... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 TMV-fans tas imot med åpne armer. Iron Maiden-fans går på hatlisten fra dag 1. God morgen. Jeg har en del å gjøre idag. Vi begynner med frokost. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Enig med Linn Cecilie! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 TMV-fans tas imot med åpne armer. Iron Maiden-fans går på hatlisten fra dag 1. God morgen. Jeg har en del å gjøre idag. Vi begynner med frokost. 6337105[/snapback] *høre på Cicatriz ESP* JoachimR: Linn Cecilie? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 100 kcal (banan) er ikke akkurat -mye- da. Det er kanskje mer enn annen frukt (som stort sett er vann + noen vitaminer), men fremdeles lite i forhold til metthetsfølelsen den gir. Dessuten tas banan raskt opp i fordøyelsen. =D Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Banan er dessuten den frukten med mest fett, saa vidt jeg vet. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Ja, da vet vi det. Spis banan, dø av fedme. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Den frukten med mest fett, som sier veldig lite. Det er som å si at Cola Light har mange kalorier i forhold til vann (0,2kcal vs ~0kcal). Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Ah endelig fri, digg Og hvem bryr seg om hvor mange kalorier det er i det man spiser? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Enig med Linn Cecilie! 6337106[/snapback] Hihi, det var godt å høre, er ikke ofte jeg og du er enige i noe, men anng kalorier og mat vet jeg ikke om noen andre som forstår seg bedre på slik enn deg. Men jo, banan er den med mest kalorier/fett og dermed ikke noe jeg spiser. Jeg er veldig glad i melon. Vannmelon og Honningmelon Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Hva er TMV? Ikke flame 6337122[/snapback] The Mars Volta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg