Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Beste er vel en god sandwichbrød/rugbrød med salat, agurk, paprika, ost og røkt kalkun med en smoothie eller to. Kanskje en Yellow Heaven eller ''5 Om Dagen''-smoothie.

Edit: Pluss tran og kreatin i tillegg. Gjerne en vitamintablett også :)

Endret av onyX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har faktisk aldri blitt utsatt for dette konseptet før, men må innrømme at det virker ganske genialt. Har i lengre tider mast masse på dinklikk.no, men det er ikke så mye liv der lenger. Men det var på ingen måte min feil, til tross hva som måtte påstås. Anyway, er ny her. Snublet inn hit etter et google søk på "Eriatarka."

Lenke til kommentar
Beste er vel en god sandwichbrød/rugbrød med salat, agurk, paprika, ost og røkt kalkun med en smoothie eller to. Kanskje en Yellow Heaven eller ''5 Om Dagen''-smoothie.

6336990[/snapback]

Du har et sunt kosthold. *drikke milkshake*

Lenke til kommentar
Har faktisk aldri blitt utsatt for dette konseptet før, men må innrømme at det virker ganske genialt. Har i lengre tider mast masse på dinklikk.no, men det er ikke så mye liv der lenger. Men det var på ingen måte min feil, til tross hva som måtte påstås. Anyway, er ny her. Snublet inn hit etter et google søk på "Eriatarka."

6337015[/snapback]

Velkommen! Anbefaler deg å lese reglene og nettiketten, så slipper du å bli grillet for noe. :)

Lenke til kommentar

6336990[/snapback]

Du har et sunt kosthold. *drikke milkshake*

6337027[/snapback]

Ja! Hvorfor drikke brus om morgenen, når en smoothie eller en sunn milkshake knuser brusen til de grader? Og ikke minst er smothiene sunne!

Fremgangsmåte på ''5 Om Dagen'':

2-3 porsjoner. Pr. person 1.5 dl. Hell ideg hele du, med 210*3 kcal ;)

Kan brukes som en mellommålitid faktisk :)

- 2dl yoghurt naturell.

- 2dl dus med appelsin/sitrus.

- 1 stk. banan.

- 1/2 appelsin.

- 1/4 melon (bytt ut med noe annet, det blir for dumt.)

- 1 kiwi.

- Litt presset saft av sitron.

Blandes sammen i en mikser! Viola, alle 5 anbefalte frukt i en og samme glass/kopp!

Må prøves :)

Lenke til kommentar

6337015[/snapback]

Har vi med en TMV-fan å gjøre? :love:

Lenke til kommentar

Dessuten vil jeg si at brus er farlig om morgenen siden kullsyre generelt er farlig i tom mage. Spesiellt da om morgene da magen virkelig er tom! Brus er også vannavdrevende.

Edit: Og all sukkeret og!

Endret av onyX
Lenke til kommentar

Ja! Hvorfor drikke brus om morgenen, når en smoothie eller en sunn milkshake knuser brusen til de grader? Og ikke minst er smothiene sunne!

Fremgangsmåte på ''5 Om Dagen'':

2-3 porsjoner. Pr. person 1.5 dl. Hell ideg hele du, med 210*3 kcal ;)

Kan brukes som en mellommålitid faktisk :)

- 2dl yoghurt naturell.

- 2dl dus med appelsin/sitrus.

- 1 stk. banan.

- 1/2 appelsin.

- 1/4 melon (bytt ut med noe annet, det blir for dumt.)

- 1 kiwi.

- Litt presset saft av sitron.

Blandes sammen i en mikser! Viola, alle 5 anbefalte frukt i en og samme glass/kopp!

Må prøves :)

6337062[/snapback]

*grøss* Smoothie har jeg drukket en gang det siste året, er så utrolig mye kalorier at jeg holder meg langt unna selv om det virkelig er godt.

Bare i bananen er det over 100 kalorier, og bare med yoghurten og juicen bikker du raskt 2-300 kalorier

En ting er at det er "sunnt", men en kalori er en kalori, uansett om det er cola eller frukt du stapper i det. Eneste forskjellen er at du skal spise deg bra mett på banan for å ta igjen kalori innholdet i ett glass cola....

Lenke til kommentar
Enig med Linn Cecilie!

6337106[/snapback]

Hihi, det var godt å høre, er ikke ofte jeg og du er enige i noe, men anng kalorier og mat vet jeg ikke om noen andre som forstår seg bedre på slik enn deg.

Men jo, banan er den med mest kalorier/fett og dermed ikke noe jeg spiser.

Jeg er veldig glad i melon. Vannmelon og Honningmelon :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...