Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aha. Hvor bor du, mer presist?

Jeg flytter og tilbake til moderlandet i juni :green:

6017104[/snapback]

 

Evenesmark. 2km fra flyplassen i kjørerettning mot Narvik :)

6017142[/snapback]

Langt utti gokk altsaa. Militaertjeneste eller flyplassjobbing? De to eneste grunnene som finnes for aa flytte til evenesmarka :wee:

6017169[/snapback]

 

Hehe, går på Oscarsborg i Narvik. Billigere å bo her enn i Narvik. Bor i sokkelleiligheten til tanta til dama. Ganske greit egentlig.

Ja, jeg pendler 18mil hver dag med flybussen ;) Heldigvis får jeg gratis skyss da.

Lenke til kommentar
B|Real: Jeg vet om enda en som har to kontoer, og det har jeg rapportert, men nei, jeg har ikke sett noen forandringer. :nei:

6016494[/snapback]

Snakk med meg om det på PM eller kontakt noen andre. Helst så fort som mulig.

Hvordan vet man egentlig at det er samme person?

6016571[/snapback]

Erfaring og andre ting som man ikke trenger å gå inn på akkurat her :)

Lenke til kommentar
Novelleanalysej jeg har mast om er nesten klar etter at jeg lot mamma lese novellen og skrive to håndskrevne sider tillegg... Men så blir den kanskje bra også...

6017375[/snapback]

 

Der mistet jeg den lille respekten jeg hadde av deg etter at du sa at du faktisk klarte å utrette noe selv.

Lenke til kommentar
Aha. Hvor bor du, mer presist?

Jeg flytter og tilbake til moderlandet i juni :green:

6017104[/snapback]

 

Evenesmark. 2km fra flyplassen i kjørerettning mot Narvik :)

6017142[/snapback]

Langt utti gokk altsaa. Militaertjeneste eller flyplassjobbing? De to eneste grunnene som finnes for aa flytte til evenesmarka :wee:

6017169[/snapback]

 

Hehe, går på Oscarsborg i Narvik. Billigere å bo her enn i Narvik. Bor i sokkelleiligheten til tanta til dama. Ganske greit egentlig.

Ja, jeg pendler 18mil hver dag med flybussen ;) Heldigvis får jeg gratis skyss da.

6017313[/snapback]

18 mil? Det er da absolutt ikke 18 mil fra evenes til narvik?

Hva studerer du? Vi har foroevrig en leilighet til leie dette aaret. Dvs, vi vurderte aa leie ut men gadd ikke likevel, den har staatt ubrukt hele aar. Jeg faar den til sommeren :green:

Lenke til kommentar
Ooh, jeg skal ikke!

6017218[/snapback]

er du kjeeedelig eller? :p

6017254[/snapback]

 

Ja. :(

6017556[/snapback]

Jeg skal heller ikke ut i kveld. Skal bare være hjemme og dasse. Skulle egentlig på kino, man så var det nesten ingen andre som gadd å bli med, så da ble det ikke no av... :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...