Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hipster er som regel mindre enn hotpants. Hotpants ser mer ut som en skimpy shorts. Hipster er som en tanga, bare med mer stoff og mindre ubehag :p

6335856[/snapback]

Man lærer så lenge man lever. Hadde ikke hørt ordet hipster før du nevnte det.

6335865[/snapback]

Du kan få bruk for det en dag du skal kjøpe undertøy til dama ;)

Lenke til kommentar
Hvor på forumet ligger egentlig rpp bildene??

6335859[/snapback]

OT-baren

Hipster er som regel mindre enn hotpants. Hotpants ser mer ut som en skimpy shorts. Hipster er som en tanga, bare med mer stoff og mindre ubehag :p

6335856[/snapback]

6335865[/snapback]

heh, jeg har ikke kjøpt undertøy til noen jente.. Men var med 6-7 jenter på shopping i spania.. Hvor vi blant annet var i en undertøysbutikk..

Der lærte jeg en del :p

Men litt usikker på det med hipster!

Lenke til kommentar
hva kan man forvente? Selv har jeg ikke sett dama på en uke, mye sol, frisk luft. Jeg føler meg som en 15år gammel gutt som har nettopp sett en naken pupp for første gang i mitt liv! hehe Men det er bare meg da  :whistle:

6335823[/snapback]

Likevel, jeg hadde blitt redd hvis en gjeng nerder kom å rpte "PIXPLZ, PIXPLZ!!" :hmm:

natta igjen Zappza! :p

6335828[/snapback]

Natta. Hold orden her inne :p

God natt Zappza! Håper boxen din blir bedre  :(

6335838[/snapback]

Håper jeg og :cry:

God natt du også ;) (og takk for at du inkluderte meg :))

6335840[/snapback]

Det var meg en glede :cool:
Lenke til kommentar

6335856[/snapback]

Du glemte at hipster er 10x finere ;p

Så hipsters varierer en god del i størrelse ?

6335869[/snapback]

hipster er finere jah..men de pleier ikke å variere i størrelse såvidt jeg vet :) Det er liksom et spesielt snitt som må til for at det kan kalles hipster.

Lenke til kommentar

6335856[/snapback]

6335865[/snapback]

Du kan få bruk for det en dag du skal kjøpe undertøy til dama ;)

6335873[/snapback]

Jepp, men hadde nok trengt enda litt mer kunnskap før jeg hadde begitt meg ut på noe sånt.

Lenke til kommentar
heh, jeg har ikke kjøpt undertøy til noen jente.. Men var med 6-7 jenter på shopping i spania.. Hvor vi blant annet var i en undertøysbutikk..

Der lærte jeg en del :p

6335877[/snapback]

Det har jeg gjort. Faen hvor redd jeg var for å ha kjøpt for stor g-string :ohmy:
Lenke til kommentar

6335856[/snapback]

Du glemte at hipster er 10x finere ;p

Så hipsters varierer en god del i størrelse ?

6335869[/snapback]

hipster er finere jah..men de pleier ikke å variere i størrelse såvidt jeg vet :) Det er liksom et spesielt snitt som må til for at det kan kalles hipster.

6335883[/snapback]

tror kanskje det er sånn at hotpants går rett nedafor rumpa, mens hipster stopper på halve ell no

Lenke til kommentar
Åååh, kunne sett sånn ut hvis jeg ikke hadde skinnet meg! :(

Skal spare til langt hår igjen, gå med slitt shorts ned på knærne, kortarmet t-skjorte og old school sko! Evig fet stil.

6335902[/snapback]

Det er dritfett om man kler det! En som jeg spilte på fotballag med kler det godt! Han er skikkelig laydback i stilen osv! :)

Ang. undertøy kan forresten en veldig diskrè boxer være veldig fint også!

Men hipster er vel vinneren! Ingenting er som et par fine hofter nedi eller ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...