Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jesusfuckingchrist.jpg

Kvinnfolk som nettopp har pressa ut en unge er verste skapningene på jord. De puler rundt som uvær og når de endelig blir smitta med en lausunge så blir de Supermamma med en gang. NEI, ungen din er ikke spesiell, unik eller "verdens beste" på noe vis, di dumme merr.

Lenke til kommentar
På vanlig skriving er det nok ikke stor forskjell, nei, men til programmering virker coemak overlegent :) må selvfølgelig teste det i praksis selv først :hmm:

6335430[/snapback]

Hvis du driver mye med programmering ville jeg vurdert å lage et egendefinert oppsett med de mest brukte tegnene og bokstavene på home-row.

Lenke til kommentar
På vanlig skriving er det nok ikke stor forskjell, nei, men til programmering virker coemak overlegent :) må selvfølgelig teste det i praksis selv først :hmm:

6335430[/snapback]

Jeg mener qwerty var satt opp for gamle skrivemaskiner slik at de ikke skulle sette seg fast...aka ikke skrive for fort?

Lenke til kommentar
@ Skogli: Hehe det er kult da! Var i "Eid Kommune" i fjord jeg ... lo godt av det!

6335429[/snapback]

Haha, Eid? :!:

Hva med Spildo, VassTrondveien... Flom er jo et kjent navn.

Ofredal. :cool:

nerdVANNA: Jabb, jabb, klabb, klabb. Den heter nå "Danske med Campingvogn" her så. :p

Endret av Skogli
Lenke til kommentar
Jeg mener qwerty var satt opp for gamle skrivemaskiner slik at de ikke skulle sette seg fast...aka ikke skrive for fort?

6335444[/snapback]

Stemmer det. Var for ikke å låse seg så ofte.

ææ, det klør.. har fått myggstikk på puppn

6335446[/snapback]

*Smøre inn puppen med anti-klø olje*
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...