Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hehe, jeg bruker altfor lang tid, holder på å skifte over til DVORAK-oppsett :) er som å lære seg å gå på nytt igjen :p

6335353[/snapback]

Tar da ikke så lang tid?

Har selv gått over til Colemak etter 7 måneder med Dvorak.

http://colemak.com/

6335374[/snapback]

Takk for linken, det der oppsettet der har gått meg hus forbi :)

Skal prøve det senere, ser ut til å være bedre enn både qwerty og dvorak det der ja :)

Lenke til kommentar
Har selv gått over til Colemak etter 7 måneder med Dvorak.

http://colemak.com/

6335374[/snapback]

Takk for linken, det der oppsettet der har gått meg hus forbi :)

Skal prøve det senere, ser ut til å være bedre enn både qwerty og dvorak det der ja :)

6335414[/snapback]

Merker selv liten forskjell mellom Dvorak og Colemak på komfort og skrivehastighet. Du må også egendefinere tasteoppsettet for å få æøå på fornuftige steder og ikke rare Alt Gr-kombinasjoner.

Lenke til kommentar
trur jeg legger meg til å sove nå. Sovnet i halv 4 - 5 tiden i går natt og våknet i 9 - 10 tiden, spiste frokost og satt i bil fra halv 12 (?) til 9- halv 10.

(Vi kjørte 60 mil. Østlandet til Vestlandet over Hardangervidda.)

6334335[/snapback]

Uff, satt for ikke så lenge siden på med verdens verste bil fra Trondheim til Odda (620 km), og da kjørte vi i tillegg feil, så det ble to timer ekstra. Da snakker vi en stor, gammel vw, med fjører i som stikker i ryggen på alle 3 sete foran, tresmak i ræva etter 2 kilometer, og oljelekkasje, sånn at bilen måtte holdes på ett rolig turtall. Turen tok vel 14 timer :(

6334403[/snapback]

Mwahaha. :p Skal ikke være enkelt.

___________-

Skymarshall: Den sangen av Øysten Sunde (Danske med Campingvogn) som du, så fint har kalt Svartedøden, denne bruen som det er snakk om har jeg kjørt over utallige ganger. :) Kjørte over den i dag også.

___________-

Et mislykket forsøk på å sove. Er forkjølt, full av myggstikk og søvnløs... :hm:

Hater myggen! DØ!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...