Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mest aktiv i Prosessorer

( 132 poster / 16% av denne brukeres innlegg )

*jeg føler meg unormal her inne :S*

6332278[/snapback]

Hvorfor det?

Fordi du har mindre poster? Du er ikke unormal selv om du ikke har like mange poster som de andre her inne.

Alle må jo starte et sted. ;)

6332289[/snapback]

Hehe, takk, du har vel rett i det ^^

Lenke til kommentar
Alle større småbiler (Golf, TT, A3, etc.) fra VAG er i bunn og grunn den samme bilen uansett ...

6332374[/snapback]

Kommer du her å kaller TT'en min for en golf? Frekk er du også!

6332381[/snapback]

Golf er storebroren til Polo, som er storebroren til Lupo. Ergo, du kjører rundt i en Lupo. Fy faen, for en stusselig bil du har.

Lenke til kommentar
Alle større småbiler (Golf, TT, A3, etc.) fra VAG er i bunn og grunn den samme bilen uansett ...

6332374[/snapback]

Kommer du her å kaller TT'en min for en golf? Frekk er du også!

6332381[/snapback]

Den er basert på Golf. Den eneste forskjellen er at TT har nytt interiør, og nytt karoseri. Selve "innmaten" er allikevel en Golf. ;)

Seat Leon, Audi A3, Skoda Octavia, VW Bora/Vento/Jetta, VW Beetle og Audi TT er alle basert på Golf.

Lenke til kommentar
ja, mange av de blir som ulv i fåreklær da jetmotoren river seg løs fra alle rusten på bilen x]

6331740[/snapback]

Hun kjøpte seg en Touareg etterpå, men de savner visst jetmotoren fra Jetta'en eller noe. Har aldri helt skjønt hvordan en bil kan ha jetmotor og fortsatt holde seg på veien, men jeg har aldri påstått at jeg kan noe om bilmotorer heller.

6331772[/snapback]

Nei, merkelig det.. At jetmotorer holder seg på bakken!

Men, det er ikke rart da jetta aldri kommer noe særlig lenger opp en 15000 RPM, og ikke rekker å lette da..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...