Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er assistent i en kantine på snøhvit i hammerfest. Andre dag på jobb. 11 timer med gåing hver dag.. Er ikke lett for en vant til livet forran pc'en!

PS: Det er feil på en datamaskin atme meg. Feilmeldingen er som følger: AUT OF ORDER.. Deilig..

Lenke til kommentar
Jeg er assistent i en kantine på snøhvit i hammerfest. Andre dag på jobb. 11 timer med gåing hver dag.. Er ikke lett for en vant til livet forran pc'en!

PS: Det er feil på en datamaskin atme meg. Feilmeldingen er som følger: AUT OF ORDER.. Deilig..

6330385[/snapback]

Ah, serviceyrke. Lykke til! :)

Lenke til kommentar

6330385[/snapback]

Ah, serviceyrke. Lykke til! :)

6330413[/snapback]

Hehe, takk skal du ha! :) Vel nå går jeg å legger meg.. skal opp i natt på jobb igjen. Go natt alle sammen! :tease:

Lenke til kommentar
Noen som vet hva som kan spille av OGM filer?

6330452[/snapback]

VLC media player.. OGM=ogg media file Alså en annen variant av .ogg

Herregud, dette er support.. ikke lov her.. og det tok meg 10sec med google.

Lær deg å GOOGLE, jeg blir snart google face siden jeg må google for alle andre.

"www.JUSTFUCKINGGOOGLEIT.com"

http://en.wikipedia.org/wiki/OGM <--- der har du mer info MRS. I-dont-know-what-google-is

Endret av Patrick.M
Lenke til kommentar
@ Regga-pusen: Ja nei du kan lese siste oppdateringa på sia nå, om hva som er planen!

Dette går så bra at ... det var noen heftige timer i går, med intens hacker-jakt.

And it paid off, noe dere skal få høre senere ... hehehehehehehehhehehehe!

6330490[/snapback]

Si det nå da :dribble:
Lenke til kommentar
Noen som vet hva som kan spille av OGM filer?

6330452[/snapback]

VLC media player.. OGM=ogg media file Alså en annen variant av .ogg

Herregud, dette er support.. ikke lov her.. og det tok meg 10sec med google.

Lær deg å GOOGLE, jeg blir snart google face siden jeg må google for alle andre.

"www.JUSTFUCKINGGOOGLEIT.com"

http://en.wikipedia.org/wiki/OGM <--- der har du mer info MRS. I-dont-know-what-google-is

6330468[/snapback]

Do'h! Tenkte ikke engang over google. Men takk uansett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...