Skurupu Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Jeg kom hjem fra jobb klokka 07:30. Faen for en natt. Jeg har aldri sett så mye liv i Lillestrøm før. Jeg solgte pølser fortløpende til klokka var over 04:00. Og det var kun kalde pølser. Jeg rakk ikke å varme pølsene før noen fant ut at de heller hadde lyst på kalde pølser enn ingen pølser. Så pølsene fikk ikke ligge i fred lenge nok til å grilles skikkelig. Sånn rundt klokka 06:00 kom det en kar inn med forslått ansikt og bloddekte klær, for å kjøpe pølse. Jeg spurte naturligvis hva som hadde skjedd, men det husket han ikke, han hadde nettopp våknet på en benk utenfor uten noen som helst viten om hva som hadde skjedd kvelden før. Mye skriking, mye bråk inne i butikken, masse klaging over kalde pølser (men som alikevell gikk ned på høykant), mange frekke/morsomme kommentarer fra folk som kanskje helst skulle dratt hjem for 6 øl siden, mange pratsomme menn i 50-årene og køer med asiatere forran spilleautomaten hele natten (det stod der faktisk fortsatt da jeg dro hjem klokken 07:00). Egentlig en helt vanlig lørdagskveld på 7-Eleven, bare med tre ganger så mye folk. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Jeg er våken. Skal ut på fjorden snart, tror jeg. Er ikke så veldig fint vær egentlig. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Så møter jeg en lapp hvor det står "kurs avlyst" på døra x[ Lenke til kommentar
TSP Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 I natt drømte jeg om at det faktisk var siviliserte tilstander i Siste Ordet annenhver dag, det var bare seriøse innlegg og ingen spammet etc. En totalt meningsløst drøm. Og hvorfor i helvette drømte jeg om forumet Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 I natt drømte jeg om at det faktisk var siviliserte tilstander i Siste Ordet annenhver dag, det var bare seriøse innlegg og ingen spammet etc. En totalt meningsløst drøm. Og hvorfor i helvette drømte jeg om forumet 6329535[/snapback] Du er avhengig! Lenke til kommentar
Paull Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Hm.. Jeg lurer på hun tøsa jeg deler kåk med, altså.. Hun har ei venninne på besøk som bor her for noen dager, de bor da på samme rom. Og nå nettopp kom en dude ut derfra. En annen enn han som kom ut derfra igår. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Hm.. Jeg lurer på hun tøsa jeg deler kåk med, altså.. Hun har ei venninne på besøk som bor her for noen dager, de bor da på samme rom. Og nå nettopp kom en dude ut derfra. En annen enn han som kom ut derfra igår. 6329550[/snapback] Du får ta det en tur i kveld/natt du også da ? edit: er a fin? pix pls Endret 18. juni 2006 av espennyh Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Hm.. Jeg lurer på hun tøsa jeg deler kåk med, altså.. Hun har ei venninne på besøk som bor her for noen dager, de bor da på samme rom. Og nå nettopp kom en dude ut derfra. En annen enn han som kom ut derfra igår. 6329550[/snapback] Løsmus! Hhaa, hvorfor og hvor er du i dette bildet? Lenke til kommentar
Solid Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 SkyMarshall: Well then ... FIRST OF ALL STUPID ... we don't hate muslims ... we hate YOU!!! So let me just start off by sayin' that we norwgians, and that goes 10x for us here at Whinerz.com - have no habit of caving in to threats as you give here. Second of all - you are a muslim that conduct eTerrorism of all pathtic things - and that makes you as much worthy as a squished worm in our eyes. Furthermore - you only prove yourself as a script-kiddie by running a trojan through an obvious security-hole in Invision. Well, good luck re-gaining control of Whinerz.com. It simply wont happen in your lifetime! And we both now your lifetime is a relative thing, as you might as well die in a bomb-raid tomorrow afternoon!! Burn in hell fuck-tard ... and take your filthy way of life with ya! A big FUCK YOU from all of us! /hugz Oh ... and by the way: Genialt. Lenke til kommentar
Paull Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Du får ta det en tur i kveld/natt du også da ? edit: er a fin? pix pls 6329557[/snapback] Nånei, du.. (til begge ) Løsmus! Hhaa, hvorfor og hvor er du i dette bildet? 6329559[/snapback] Jeg bare bor her.. Deler leiligheten for å kutte ned på utgiftene. Så sånn kan det gå folkens, om man tar inn ukjente 18-årige jenter som roommate! Skal øke kvalitetskontrollen neste gang.. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 SkyMarshall: Well then ... FIRST OF ALL STUPID ... we don't hate muslims ... we hate YOU! So let me just start off by sayin' that we norwgians, and that goes 10x for us here at Whinerz.com - have no habit of caving in to threats as you give here. Second of all - you are a muslim that conduct eTerrorism of all pathtic things - and that makes you as much worthy as a squished worm in our eyes. Furthermore - you only prove yourself as a script-kiddie by running a trojan through an obvious security-hole in Invision. Well, good luck re-gaining control of Whinerz.com. It simply wont happen in your lifetime! And we both now your lifetime is a relative thing, as you might as well die in a bomb-raid tomorrow afternoon!! Burn in hell fuck-tard ... and take your filthy way of life with ya! A big FUCK YOU from all of us! /hugz Oh ... and by the way: Så sinnsykt bra! Amfibi-Slayer var dårlig i engelsk Lenke til kommentar
TSP Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) I natt drømte jeg om at det faktisk var siviliserte tilstander i Siste Ordet annenhver dag, det var bare seriøse innlegg og ingen spammet etc. En totalt meningsløst drøm. Og hvorfor i helvette drømte jeg om forumet 6329535[/snapback] Du er avhengig! 6329542[/snapback] Neida, tror forøvrig at det over var satt i sammenheng med noe ala: Dette er hvordan verden hadde vært om ikke du hadde eksistert.... weird... Drømte også at jeg så en sky formet som et dødningerhodet og at det også var noen andre merkerlige skyer, i tillegg til det virket det som om verden ble mer og mer svart-hvitt, mange farger begynte å blekne etc. Så husker jeg at det kom en blå-svart "væske" fra under dørstokken til utgangsdøren og at den var ganske seig, hvorfor den dukket opp forblir et mysterium, men jeg husker jeg oppdaget noen rør(!) jeg skulle akkurat til å finne kilden når jeg våknet. Endret 18. juni 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 God natt.Tar med meg psp'en, setter på tvn og hopper i senga. 6328228[/snapback] p0rn? 6328247[/snapback] Nei. Spillte metal gear acid. Var ikkeno festlig å se på på tvn da. Lenke til kommentar
brd Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 God natt.Tar med meg psp'en, setter på tvn og hopper i senga. 6328228[/snapback] p0rn? 6328247[/snapback] Nei. Spillte metal gear acid. Var ikkeno festlig å se på på tvn da. 6329928[/snapback] NRK kl 01.00 :Alfred Hithcock Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Bra gjort av SkyMarshall på whinerz.com Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 herregud hva skjedde med siden hans? Tenkte jeg skulle registrere meg på nytt i forumet hans, de har genial humor hehe men.. ja hva skjer!? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Hacka av tyrker x] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg