Axes Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Hun er 22 år, og langt ifra fjortiss. 6329170[/snapback] Fjortis er ikke en alder, men en tilstand. 6329172[/snapback] Tror du ikke jeg vet hva jeg prater om? Jeg kjenner henne, du kunne nærmest tro hun var en 50 år gammel dame i personelighet, og ellers generellt, så ikke tro du er mr. voksen! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Det gjør jeg, og alle burde følge mitt eksempel. 6329175[/snapback] Jeg følger ditt eksempel, fordi jeg er kul. Natta til alle! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Kai sier: Bøh! DemonFudge - Smile Empty Soul - "With This Knife" sier: Ike jør d Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Leeeeeegg deg! Det gjør jeg Natta Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Hun er 22 år, og langt ifra fjortiss. 6329170[/snapback] Fjortis er ikke en alder, men en tilstand. 6329172[/snapback] Tror du ikke jeg vet hva jeg prater om? Jeg kjenner henne, du kunne nærmest tro hun var en 50 år gammel dame i personelighet, og ellers generellt, så ikke tro du er mr. voksen! 6329179[/snapback] PLX GÅ OG LEGG DEG:::: Volcov: fortell kai at han skylder meg et knull. EDITIGJEN:Kai jeg skal ha et knull!11111111 Endret 18. juni 2006 av kfz Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Kai sier:Bøh! DemonFudge - Smile Empty Soul - "With This Knife" sier: Ike jør d 6329182[/snapback] Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Kai, du skal knulle kfz NÅ. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Tror du ikke jeg vet hva jeg prater om? Jeg kjenner henne, du kunne nærmest tro hun var en 50 år gammel dame i personelighet, og ellers generellt, så ikke tro du er mr. voksen! 6329179[/snapback] Jge tror ikke jeg er Mister Voksen. Uansett hvem det er så er hun hyggelig og prøver å støtte deg igjennom din harde hverdag. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Mother, do you think theyll drop the bomb?Mother, do you think theyll like this song? Mother, do you think theyll try to break my balls? Ooooowaa mother, should I build a wall? Mother, should I run for president? Mother, should I trust the government? Mother, will they put me in the firing line? Ooooowaa is it just a waste of time? Hush, my baby. baby, dont you cry. Mommas gonna make all of your nightmares come true. Mommas gonna put all of her fears into you. Mommas gonna keep you right here under her wing. She wont let you fly, but she might let you sing. Mommas gonna keep baby cozy and warm. Oooo babe. Oooo babe. Ooo babe, of course mommas gonna help build a wall. Mother, do you think shes good enough, For me? Mother, do you think shes dangerous, To me? Mother will she tear your little boy apart? Ooooowaa mother, will she break my heart? Hush, my baby. baby, dont you cry. Mommas gonna check out all your girlfriends for you. Momma wont let anyone dirty get through. Mommas gonna wait up until you get in. Momma will always find out where youve been. Mommas gonna keep baby healthy and clean. Oooo babe. Oooo babe. Ooo babe, youll always be baby to me. Mother, did it need to be so high? Natta! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Kai, du skal knulle kfz NÅ. 6329192[/snapback] Det er jeg som er pimpen her. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Kai, du skal knulle kfz NÅ. 6329192[/snapback] Det er jeg som er pimpen her. 6329195[/snapback] volcov ekke trang nok. Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Jaja, tror jeg legger meg jeg også, god natt... Og ikke for å være frekk, men det burde som sagt du også, Axes Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Kai, du skal knulle kfz NÅ. 6329192[/snapback] Det er jeg som er pimpen her. 6329195[/snapback] volcov ekke trang nok. 6329197[/snapback] Han er trangere enn meg Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Kai, du skal knulle kfz NÅ. 6329192[/snapback] Det er jeg som er pimpen her. 6329195[/snapback] volcov ekke trang nok. 6329197[/snapback] Han er trangere enn meg 6329200[/snapback] DET er jeg ikke. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 DET er jeg ikke. 6329201[/snapback] Skal vi spørre Lars? Hadde vi bare visst hvor han gjemmer seg Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 *bekymret* Blir litt teit å ringe han nå også? Lenke til kommentar
Axes Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Tror du ikke jeg vet hva jeg prater om? Jeg kjenner henne, du kunne nærmest tro hun var en 50 år gammel dame i personelighet, og ellers generellt, så ikke tro du er mr. voksen! 6329179[/snapback] Jge tror ikke jeg er Mister Voksen. Uansett hvem det er så er hun hyggelig og prøver å støtte deg igjennom din harde hverdag. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Mother, do you think theyll drop the bomb?Mother, do you think theyll like this song? Mother, do you think theyll try to break my balls? Ooooowaa mother, should I build a wall? Mother, should I run for president? Mother, should I trust the government? Mother, will they put me in the firing line? Ooooowaa is it just a waste of time? Hush, my baby. baby, dont you cry. Mommas gonna make all of your nightmares come true. Mommas gonna put all of her fears into you. Mommas gonna keep you right here under her wing. She wont let you fly, but she might let you sing. Mommas gonna keep baby cozy and warm. Oooo babe. Oooo babe. Ooo babe, of course mommas gonna help build a wall. Mother, do you think shes good enough, For me? Mother, do you think shes dangerous, To me? Mother will she tear your little boy apart? Ooooowaa mother, will she break my heart? Hush, my baby. baby, dont you cry. Mommas gonna check out all your girlfriends for you. Momma wont let anyone dirty get through. Mommas gonna wait up until you get in. Momma will always find out where youve been. Mommas gonna keep baby healthy and clean. Oooo babe. Oooo babe. Ooo babe, youll always be baby to me. Mother, did it need to be so high? Natta! 6329191[/snapback] For det vet du alt om. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 *bekymret* Blir litt teit å ringe han nå også? 6329203[/snapback] Hm, vi kan spamme han med meldinger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg